Wednesday, November 2, 2011

Mengidam

at Wednesday, November 02, 2011

Sejak akhir-akhir ni, selera mengidam mengada-ngada mintak lempang meluap-luap berantakan.. Haaaa, punya panjang esplen. Hari ni je, aku dah terasa nak makan domino, choclate cake, cool blog..! Semuanya aku macam nak santak dalam masa sesaat je.. Kelmaren mulut aku gatal mintak mangga muda dari ibu. Terkujat la orang tua tu.. Kah kah kah.. Tapi dalam terkujat-kujat pun, hari ni dapat la mangga. Fuhh.. Idokler terliur anak dalam perut ni. Eh? Hehehe.. Bukan ye. Aku jadi gini bila time my 'uk uk' nak datang.. Serius. Aku ingat lagi, aku pernah santak 2 domino pizza saiz regular berdua je.. Makan keping yang ke 4 pun, rasa mampu melunas perut bahagian kiri je.. Kah kah kah.. Punya teruk kan.. Dan sekarang, aku tengah menunggu pizza. Yehaaaaa...!


0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review