Wednesday, November 2, 2011

Bila Ibu dan Ayah Dah Pandai Ber FB

at Wednesday, November 02, 2011
Reactions: 
Komfem lauk kedai je ari-ari..

Bapak aku pun yang jenis rajin keluar, sejak ada laptop sendiri, tingkap rumah mesti tak berbuka sampai malam

Ni kes jeles dengan mak aku la tu

Sebelum ni mak aku je sibuk ber fb, baca-baca komen, gelak sensorang. Main cahtting, sengih sensorang.

Mana boleh tahan bai.. 

Sekarang bila si bapak dah mula dengan FB, yang si mak pulak cemburu melampau.. Kah kah kah..

Bila dua dua sibuk ber FB, anak kat dapur keluntang kelentung bukak peti ais cari bende makan..

Huwaaa. Aku ler tuwww.. Bukan kene kasi mulut sendiri makan, lagi sorang anak badak tu pun nak kene sua jugak..

0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review