Thursday, March 21, 2013

Budak Universiti Zaman Sekarang

at Thursday, March 21, 2013
Sejak aku jadi RA and banyak masuk kelas ganti bos, baru aku faham, apa perasaan lecturer menunggu student lambat..!!!

Kalau lambat 5 minit, aku boleh terima, ni lewat 20 minit, apa kejadahnya..!

Macam semalam, kelas 3 jam patutnya boleh habis awal, sampai pukul 5 masih dalam lecture room..

Acik tension..! Eh hello, sebagai seorang bakal psikologist, patut kene punctual ok.

Bukan kecik lagi, kalau kawin, boleh ada anak dua.

today, diorang ada test, selamba katak masuk 20 minit lewat..

aku ni yang terpkasa tunggu.

dah la masuk lambat kan, pastu ada yang mintak nak masuk group A sebab kelas esok diorang ada hal. Bila aku tanya, dah mintak izin lecturer belum, jawabnya "dah"

Bila tanya bos aku, dia kata "mana ada"

PUNDEK BETUL..!!!  Terang-terang aku kene kencing.

Satu hal lagi, boleh mintak kata nak keluar awal pukul 12 sebab ada hal... PFTTT...!!!

Aku agak, ni mesti budak ni melampau punya aktif ni. Mujur time tu ada quiz sahaja, kalau lecture? kau nak mintak balik awal jugak???!!!

eee tak paham betul aku budak-budak ni. Mentang-mentang jawatan aku cikai, sesenang je, lepas ni aku nak claim diri sebagai KETUA JABATAN..! berani la mintak bukan-bukan. aku layang surat buang kolej kang..!!

Takpa, aku kan baik hati, (semua peel korang aku dah report..! kompem bos aku bar korang punya exam.. kahkahkah)

by Gadis Cantik

0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review