Wednesday, March 20, 2013

Ini Yang Malas Ni....

at Wednesday, March 20, 2013
Reactions: 
Siapa yang pernah baca blog aku dari dulu, tentu tahu aku suka sangat muji lelaki hensem..! hahaha.. dassssaaarrrr...

Nak nak kalau yang memberi kesan "jantung tergolek ke tengah jalan tu" kan...

Memang sepantas kilat aku cerita kat sini.

Tapi itu dulu. Bila tengah tak ada BF.

Sekarang bila dah ada BF, disebabkan entry abang hensem pegang tangan sebab nak mintak cop jari, budak debab tu dah merajuk sampai hari ini ok..!!

Selalunya tak pulak dia nak bukak blog aku ni.

Dulu masa mula-mula bercinta tu rajin la jugak, konon amik berat kan, sekarang... hurmmm.. dasssaaarrrrrr....

itu tengah merajuk la tu.. henset pun tak nak pandang, aku kol pun, "bz bz bz bz"

Eh aku cari jantan lain kang..! geram..!!!

Ni tengah merajuk stok mulut muncung, makan tak nak, cakap tak nak, diaaammmmmmm.... hentak kaki je belum lagi.. (eh itu style aku, kihkihkih)



by Gadis Cantik

0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review