Monday, March 18, 2013

Tak Boleh Tahan...

at Monday, March 18, 2013
Semalam kan, jejaka yang gemuk-gemuk sedap ittewww telah datang buat surprise.. auwwwww..

2 bulan okeh tak jumpa. Mana aku tak hangin.

asyik outstation manjang. mengalahkan orang kerja engineer..!

Sebagai awek yang solehah (pin tudung labuhhh), i olls pun dengan sepantas roket bersiap.

dah lepas makan tu, dia ajak pergi cari casing untuk tab dia.

dah macam kene rogol aku tengok casing dia yang sekarang. koyak sana, koyak sini. Hoi, mangsa rogol pun tak hazab macam casing dia..!

then we ols masuk 1 kedai handphone ni, mata aku ni bila tengah banyak duit, memang melior sikit.

tengah-tengah meliar mata tu, ternampak ini okeh..!!!









 hadoi..!!! bergolek-golek jantung aku tengok kecomelannya...!!

ya ampun, aahhh tolong.. tolong... kenapa warna pink..!!! pulas minyak motor pun, dah macam pulas tak pulas, makan pun macam masuk tak masuk (tapi masuk), eh.. hehehe...

i is very geram..!



agak-agak, kalau aku jual jejaka gemuk-gemuk sedap tu, berapa rat boleh dapat... kahkahkah..!!






by Gadis Cantik

0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review