Friday, March 15, 2013

Orang Lelaki Ini Kan...

at Friday, March 15, 2013
Reactions: 
Fahami lah bahawa cerita di bawah adalah kisah benar..

bukan rekaan yang kononnya nak cipta kontrovesi, APA KAU INGAT AKU NABILA HUDA??

 Cerita mengenai seorang jejaka dan seorang gadis..

Jejaka tersebut sangatttt comel (a.k.a gemuk gemuk sedap) hahahaha..


dan si gadis pula, alahai..... kalau lelaki tertengok, terus kol apaknya suruh masuk minang.. (biadap sungguh perumpamaan yang ko bagi buyung oi) hahahaha

 Suatu hari kuda hitam si gadis manis telah pancit tayarnya.

Degedekgekdekdegedek... (bunyi tayar gelong)

Dengan rasa gundah gelana, si gadis telah menelifon si jejaka, dengan harapan, jejaka memberikan kata-kata semangat, dan berasa kasihan dengan nasib malang si gadis..

gadis: by, ayang kat bengkel ni..

Jejaka: la, buat apa kat bengkel tu.

gadis: tayar pancit. tengah bawak kat jalan, tetiba rasa gelong..

Dengan penuh romantik, si jejaka menjawab:

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

TU LA, BERAT SANGAT BADAN TU, SAMPAI PANCIT..!



pfftt..!!

Agak-agak kalau aku bakar tetek dia, berani tak dia ulang cakap benda yang sama????






by Gadis Cantik

0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review