Saturday, May 29, 2010

Hobi Cik Buyung

at Saturday, May 29, 2010
Hello uolss..aku datang mencapap lagi, padahal x sampai setengah jam lepas aku update blog.. ok, ari ni mari kite buke story tentang hobi ..ape hobi uolls ???Aku pun ade hobi . Tapi hobi aku yang paling terjal sekali ialah memancing 'ikan-ikan besar' !!!

Ni kire hobi aku paling hina..jangan ikut tau..maklumlah ... umur dah kertu ni..tali pancing mula nak panjang, haruslah aku mancing di lautan dalam ..

Tapi bile aku dah debab ni, pancing dah x jalan . Aku sekarang guna PUKAT TUNDA aje..kaut mana yang sempat…ahaks!!! to all anak-anak ikan, korang tak layaks


Walopun mata aku ni sebelah kecik sebeloh beso, sekali aku pancing, bleh dapat engineer tau..



Untuk pengetahuan uolls, aku suke gile berenang..dari kecik-kecik ikan bilis ke besor-besor ikan buntal.. aku suke sebab time tu la aku boleh feeling-feeling MERMAID BOGEL


Aku bile terasa nak swim, aku akan terjah kolam di Terengganu Equastrian Resort (TER)


Klo korang nak tau, walopun kolam ni kat Terengganu, tapi semue campur .. laki ke perempuan ke, nyah ke, 3 in 1 pool tau… mana x aku datang tiap-tiap minggu . Semua jantan-jantan meletops ade..ko tinggal pilih je…

Klo diorang bogel pun, ko xkan rase bersalah la kan nk pandang badan berbulu jantan tu….kepada jantan-jantan diluar sana,, klo nak datang public pool, cukur dulu bulu ketiak yg bersimpul-simpul tu ye,,pengsan aku tengok species gtu!!!!!


Aku paling suke swim dekat pool yang paling dalam , sebab dekat tempat tu je yang aku boleh terjun sedalam 3 lubang kubur…by the way, aku paling sentap dengan abang yang jaga kolam tu.. normal la kan orang buat terjun-terjun ni..

Tak kire mak gajah ke, anak ikan ke,,tapi , each time lepas aku terjun, cepat-cepat tau abg kering tu tarik hos bomba tambah air kolam tu …GRRRRRR !!!!!



Hey abg !!! Tau la aku ni gajah…saje kan ko nak menghina aku…lengan ko dengn host tu, lagi beso hos tau !!!! tambh berat dulu sebelum hina aku….CHOWWWWW



0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review