Saturday, May 29, 2010

Kenapa aku mahukan LELAKI KAYA ?

at Saturday, May 29, 2010
Hai uolls…wah ari-ari sabtu ni memang best layan cerite Hindustan kan ??? kadang-kadang, klo aku feeling-feeling tengok cerite tu, boleh bawe sampai ke mimpi uolsss…basah lag..hahahaha

That why I suke ari sabtu…klo ari-ari cerite hindustan, haruslah ari-ari I basah !!! HELLO, BASAH AIR MATA okkkeeeeyyysss..uolls pikir basah ape ha ???? Nakal tau..auwwwww !!!.

Pade lelaki-lelaki diluar sana, mesti takot kan klo kene prempuan yang pisau cukur atau yang mami jarum ni,,nak-nak yang dompet tebal tu..(dompet aku tebal jugak..tebal duit seringgit ok,,nangis ..)
ok untuk lelaki kaya semue,, haruslah berhati-hati dengn perempuan ini , beliau sedang merayau-rayau mencari mangse !!


enterprem sikit

KENAPA AKU NAK LELAKI KAYA???????

Mase aku dan kak long borak-borak , sebeb ape kami nak lelaki kaya ? wah, ini alasan-alasan bernas yang keluar dari otak kitorang yang genius ini ye


1. Aku dan kak long nak keluarge yang besar … at least ank-ank comel kitorang mampu muat 1 MPV …!!!!! (mati aku teran 1 1)..

Mestilah jumlahnye 6 ke atas ..klo I kawin dengan lelaki light-light je, haruslah aku pik ir banyak kali nak beranak banyak kan..mane mampu nak tanggung anak we olss yg kuat makan mcm mummy diorg ni ha !!!!!!


2. sebab kedua , klo aku nak anak ramai, haruslah nak berank ditempat-tempat yang service tip top.. yela, hubby aku kenela pikir jugak kan, mase buat sedap, mse beranak kene la sedap jugak ..uolls tau la kan layanan di hospital-hospital biasa ni…

Bile branak nak menjerit sikit je, harus la diorang jerit ke kite balik kan…hangin ,,klo kene kat aku gitu,,x jadi anak aku nak keluar ..daripada bukaan rahim 10 cm, terus x bukak lagsung...x ke hazab !!!!


3. bile dah keluar anak ramai-ramai, of course la aku x mampu jaga semue kan…budak-budak sekarang , degil..nk-nk dapat anak yang macam pelesit..lari sana sini..harusla aku jadi rangka lama-lama. Laki aku nak pegang pun x bernafsu. so kene la hire a maid..

Harapkan gaji aku, mesti x cukup,,,ape lagi, kene la jadikn laki aku tu macam ATM machine..


4. I ni kan gajah uolls..so aku expect lepas deliver baby berdozen-dozen haruslah kembang dan bulat mcm buah laici …

Klo nak aku badan tip top, ape lagi, hubby la yang kene 'payung' aku ke slimming center..kali ni laki aku naik taraf dari ATM ke bank Negara … ongkoss nya besar dong mas !!!!!



Besar kan selera aku..ahaks!!! nk yg sedap-sedap je..tap uolss, ni untuk suke-suke aje,,aku x kisah dapat yang susah pun asalkn bekerje…cume yang ni sebagai syarat je

Tau la mummy I kat kampong tu..MAMI JARUM !!!!! Nak menantu meletops-meletops..padahal anak xla meletop mane pun..setakat DIVA BATU PAHAT je..ok la kn..KO ADE ????....



dan aku ni kategori JARUM PENITI je

0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review