Friday, May 28, 2010

Meriah Sakan di Gambang Waterpark

at Friday, May 28, 2010


Salam uolls…minggu lepas aku dan diva diva yang x berapa fofular telah berenang-berenang ala-ala ikan buntal di GAMBANG WATER PARK..WOHOOOOO !!!

Masa nak pergi, aku la paling awal bangun sekali..kak Ada siap perli lagi. 'awk ni fa, klo pergi kerje, paling last bangun, bile berjalan, gile awal'..

Dengan gaye cakap ala mak datin itu, aku terus tepek muke aku dengan bedak.,..SENTAP UOLLS..

Tepat kol 6.30, kak nurul dengn kak sha sampai kat rumah..punctual diorang ni..i salute u la kak N dengn kak long..ape lagi, siap je, kitorang terus pecut ke Rantau Abang amik kak sue.

Sampai gambang dah kol 12.00..matahari pun macam manje-manje je nak keluar..macam nak hujan uolls, aku risau dah time tu… lepas je kitorang 'fucking' (kak nurul yg ajar aku gune ayat tu ) kereta, terus pergi beli tiket..

Nasib murah je uolls, klo mahal, mahu aku duduk luar je perhati abg-abg kacak yang masuk sambil pose-pose macam gadis Baywatch tengahari bute tu… x ke gile namanye tu..

Leps je tukar baju..apa lagi..SERANGGGGGGGGGG!!!!!!



jari-jari together..amboi, debabnye jari aku


tumbuk-tumbuk together..yg paling gelap tu aku la

yang ni paling best..aku terbang sampi x hingat..memang boleh wat gajah terbang uollss..aku la tu

Y
g penting, walopun kitorang pegi hari jumaat,, RAMAI JEJAKA KACAK !!!! nasib aku make up macam nk pergi function,6 lapisan ni uolls..klo xde sape yg pandang, harusIah aku nangis sensorang mengenang nasib.

Since hari tu hari jumaat, aku x boleh la nak apply mandrem aku tuh.hormat cikit ye. Yang Tak hensem, tak mantap, tak kacak, yg muke jamban tolong tepi sikit,,,bulu ketiak ko cukur dulu ye..x selera aku..

Tempt ni memang bijak mencari pelanggan pempuan,,Baywatch-baywatch yang diorang letak dekat setiap sudut buat aku koma ..90% mempunyai badan yang mantap-mantap..

GRRRRRRRR!!! jaga korang..


time ni aku dah mabok-mabok main gelongsor pusing-pusing..x boleh bine gelongsor lurus agaknye

gedebush!!!! weeehhhooooo

pose dulu nyah..
Sampai-sampai aje we oll decide nak naik pelampung yang muat 5 orang tu..so aku la yang naik dulu dengn 3 org lagi..dah naik-naik tu, abg tu tolak & ckp 'ok jalan'..

Tibe-tibe uolss pelampung tu stuck dekat opening terowong tu.. x gerak-gerak ... adakh kerana aku gajah sangat ??????? Berani pelampung tu menghinakan aku ..

Aku x pernah di hina oleh bende yang x benyawa selain cermin aku yang senget tu..abg tu pun satu, bukan nak tolong tolakkan , die dok tegak macam patung cendana ..ingt ko ensem..???!!! ko dengn pelampung ni lagi cerah pelampung ni tau..


aku yang sudah sedikit selim

tengh tunggu air jatuh dari atas ni, nak serbu ramai-ramai..ni dekat tempat mandi kanak-kanak..ape ke hal nye anak dara buat kat sini

Banyak lagi la acara sangkut menyangkut yang berlaku…tapi sangkut-sangkut aku, xde la sampai traffic jam, macam yang berlaku pade diva tip top kite tu..ahaks!!!!!

Hebt uolls..sampai jam terowong tu gara-gara kak sya dengn kak N sangkut dekat terowong..apelagi, we all yang lain CABUTTTTTTTTTTT..dengan reaksi muke
X KENAL X KENAL…kah kah kah..

Akula orang pertama yang cabut..sampai terkentut-kentut ok aku ketawa..x ke biru muke aku ketwe smbil kuar angin..hilang diva...



dalam terowong..terowong ni la yang jam disebabkan diva 2 orang tu tersangkut

like this picture..2 thumbs up!!!


lepas ikn-ikn buntal penat berenang, we all pun pergi lunch dekat cafe kat situ..nasib baik sedap ..nasi pun lembut aje,,klo keras tahap baling anjing pun boleh mati, memang aku yang mnyalak kat situ dulu ..

Nasib baik sedap, kene dengn hargenye..aku amik nasi ayam..servis dari pintu masuk sampai ke pintu keluar pun first class, ramah-ramah ..tu yang aku suke..

Klo sesetengah tempat tu , bile yang jaga tu pekerje perempuan, yang datang pulak ladies-ladies meletop, layanan tahap lagi hina dari anjing.

Mmg sentap !!! tu name dah menempah cerce merce maki kaki dari aku..mak klo dah menyalak, nangis ko nok,,i dont loike...yang penting kat sana KITE ENJOY !!!!! (apasal aku macam iklan ribena ni, macam binatang yang bulat-bulat warne purple ade rambut color hijau tu..ieuwwwwww!!)



masa baru sampai, masih semangat lagi ni,,oh aku nampak sangat kurus!!!


sila abaikan minah baju hitam yang debab tu ye...


dugong-dugong sekalian..BEST!!!!!!

buruk beno rope aku time ni...macam ikan paus !!

0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review