Friday, May 28, 2010

Mr Engineer

at Friday, May 28, 2010
Hello uolls!!!! seperti yg dijanjikan, aku akan ceritakan kenapa aku nak kurus dan cantik.,.even bile abang angkat aku sound pasal badan aku ni, aku buat donno je..

Jawapan aku pade die, 'xpelah, mkin gemuk makin cntik'.. pengsan die dengar jawapan aku tu ..memang la cantiks , tapi klo dah gajah, nak muat bju pengantin pun xboleh ok…

Ni aku story cikit
 

Kisah ni bermula aku kenal dengn seorang mamat dalam chatroom ni..puas aku cari yang sesuai atau yang kepala masuk air cikit, jadi aku jumpe la dengn sorang ni..ni bkn cari jodoh ok...kawan-kawan je..walopun aku desperate gile..

Tapi klo nak gatal dengn die aku pikir 10 kali ok….part aku paling suke bile die ckp die keje ENGINEER !!!!!!!

Klo setakat engineer Malaysia ni aku x pandang ok,,,ni engineer minyak di Dubai tau..gile kekwat aku ni. Aku ni bukan lah kategori materialistic, setakat mami jarum yang light-light je


Dulu aku x kisah pun dapat sape-sape, biasalah mummy ku itu mami jarum yang heavy uolls. Ahaks!!! jad ibu, ur daughter dah terikut-ikut….

Tapi aku bukan pisau cukur..nop nop nop..dosa..x baik cukur-cukur duit org ni..tuhan marah tau…lain la kawan aku yang sorang tu..die ni pisau cukur cap 'VEET' !!!! Licin uolss jantan tu klo die shave.


Back to the story…
 
Mule-mule kenal memang kitorg x tau langsung name masing-masing, gaduh-gaduh dulu, pahtu bru kawan.,,,sweet kan ? macam cerite Hindustan tu.. gaduh-gaduh pahtu couple..

Wah!!!! feeling aku.. senang cerite aku boleh masuk dengn die..oh ye nama die s*a*s*l a*i*f…

Lama jugak kitorg berkwn,,sampai sekarang masuk 6 bulan..klo kat Dubai pun die x lupe YM aku..tapi kitorg x pernah jumpe..aku nak tnye pompuan-pompuan kat luar sane, klo korag kat tempat aku, korang rase akan ade feeling x dengn die ???

Mesti ade kan..sama jugak macam aku..jadi disebabkan die, aku prepare nk kurus sebelum aku jumpe die..die xla kacak mane,,light-light je..tapi aku suke die sebagai s*a*s*l a*i*f, bukan kerana die banyak duit ke ape..

Klo die keje mekanik pun, aku trime die..die la sumber inspirasi aku nk kurus ni..aku nk npk cntik di mata die..

Susah nak dapat kawan yang sekepala,,pernah aku dengn die x msg seminggu, macam nak gile aku tunggu msg die hari-hari tau..

Sejak akhir-akhir kitorag ade masalah cikit, tapi nak selesai dah..

Aku tau die anggap aku macam kawan aje, tapi aku x kisah, aku gembire klo die gembire…

P/s: entry kali ni touching ciket…aku tgh feeling2 ni…(KOYA!!!!!!)

0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review