Sunday, June 13, 2010

Aku & Collagen

at Sunday, June 13, 2010
Heloo uolls !!!!!!!!!!! Wah sangat ceria ye korg bile hari ahad..aku kat sini haruslah muke macam tempoyak basi sebab dah kene kerje..sangat malas .pagi-pagi x boleh bangun ok…

Sedap siot tidor terlentang, macam dalam heaven je..lagi-lagi hujan…wah...kelaut aku punye mimpi ..paham-paham je la ye isi kandungn mimpi aku…

X perlu aku huraikn,,silap-silap kene band blog aku ni nyaaaaahhhh !!!! Jangan buat gile.

Aku x sihat ni…

Aku pun x tau la ape penyakit yang dah melekat kat bibir aku ni,,gatal-gatal… Sapelah mulut kurap yang dah gomol bibir aku ni..sampai tebal bibir aku … habis menggelupas bibir sexy aku ni..

Sangat huduh sekarang… dulu aku bangga ok ade bibir yang sangat sexy dan lip lap lip lap meriah ni, tapi sekarang dah sama taraf macam bangunan yang cat dah tertanggal-tanggal.. bercapok !!!!

Tambah dengan gatal, memang aku nak garu je pakai garpu…


Dulu uollss, bibir ni boleh muncung seksi bile nak mancing abang seksi, sekarang, herot ok bibir aku, nak tunjuk pun malu..


mungil gitu !!! version Angelina Jolie


moooooooooooouuahhh !!!

Tadi aku pergi klinik dekat dengn pejabat aku, sebab x tahan dengan gatal. takotla kan kene jangkitan anjing kurapssss ke, aku pergi la merempit ke klinik..
Masuk-masuk je, dengan lenggang mak esah, aku terus ke kaunter….


Aku: doctor ada ?

Lady kaunter: doctor kol 3.30 masuk. Boleh tunggu ?


Aku: ok, saya tunggu…


Lady kaunter: giliran akak no 5



Wah!! Macam pejabat pos pulak..nasib no 5, klo belas-belas, memang aku angkat kaki..

Aku pun duduk dekat kerusi depan kaunter tu, sambil tangan aku gatal dok garu-garu bibir aku ni..org lain datang klinik, garu badan, garu kepala, aku garu bibir...!!!!! x ke ala-ala lotong time tu,dengan bibir terjuih…sebijik siot !!!!!


Tunggu punye tunggu, duduk feeling-feeling ratu afrika, name aku pun di panggil..


Doctor: ade masalah ape ye cik


Aku: Dr, bibir saya ni gatal-gatal, menggelupas, kadang-kadang pedih..

Doktor: allergic agaknye ni kot (smbil pegang bibir aku)..pakai lipstick x ? Jenama ape ?

Aku: silky girl Dr.

Doctor: silky girl ????? X pernah dengar pun…


Wah !!!!!! Doctor ni dah biasa pkai brand cap ayam aku rase, sampai silky girl pun x tahu..pertama kali aku dengar..harusla orang yang promote silky girl tu nangis ok...ade jugak species manusia x tau jenama silky girl..

Aku rase doctor ni rumah die dalam tasik kot..xde coverage…kesian siot !!!

Ok sambung balik


Doctor: hurmmm, saya tengok bibir awak menggelupas, pastu macam bengkak-bengak.

Aku: tak doktor, bibir saya memang tebal macam ni,x bengkak pun



(time tu aku sentap habis !!! punyela Natural beauty aku punye bibir, die kate bengkak)

Paling aku bengang dengn ayat doctor tu


OOOOO, MEMANG MACAM NI KE…SAYA INGAT AWAK SUNTIK COLLAGEN…..



macam bibir lepas kene bekam je



Pengsan uolllsss !!!!!! Terus gelap pandangan mata aku

AAAAAAAAAA !!!!!!! Adakah seburuk itu bibir aku? ????? LETS PERANG !!!!


Nyah, aku tau la bibir ko senipis kulit epal, bibir aku setebal tayar lori…perlu ke ko kate aku suntik kolagen ????? PERLU KE ???? Bibir aku ni la yang buat jantan gile kat aku tau !!!! huh….

Dengan pose kekwat, aku terus lenggang mak esah amik ubat….


1 comments:

Buyuiazliana said...

kalau kak n giler suke ok org ckp suntik kolagen walhal natural githew....yg wt aku sentap dia x kenal silky girl tu nk kata pki lipstick murahkah dia pakai brand mahal kot...revlon ke atas..koserr!!doc mana?nurain la tu kalau masuk 3.30 tu!

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review