Monday, June 7, 2010

Mak Seram Noks

at Monday, June 07, 2010


Hai uolls !!!!! Wah !! Hari ni mesti ramai yang dah start pulun kerje kat pejabat kan… macam mane hari minggu korang ????

Hari minggu aku tentulah membosankan tanpa jantan-jantan meletopsssssss…mesti ramai pompuan-pompuan kat luar sana pergi menggesel-gesel dengan jantan korang kan ?????

Wow…jeles aku….biasalah uolls…hari minggu kan, hari yang paling sedap melempiaskan nafsu buas korang kan…


Make sure ok, sebelum pergi menyerah diri pade jantan-jantan tu, mintak izin mak nk kluar….jangan main redah je keluar ok…klo mak korang sporting, aku tau mak uolss mesti x kisah kan, tapi, aku berani kerat jari la, berapa ramai je yang terus terang..

Haish!! ape nak jadi…anak dare zaman sekarag x macam anak dare zaman dulu…cube mase zaman-zaman aku…

Nk pergi dating pun kene bincang dari hati ke hati dengn mummy, pakai baju kurung lagi…….



Wah !!!! Koya nye statement ko nok…padahal ko la paling setan sekali kan !!!!


Jangan ikut ok ..tu perangai aku mase zaman nabi…biasala, tengah virgin lagi ok….muke pun innocent lagi…(sekarag pun virgin lagi ape !!!!).

Sekarang aku dah light-light je…tapi sejak hormone aku ni x stabil, nampak jantan kacak, terus transfrorm jad MAK AYAM …huh..PANAS !!!!!



BACK TO STORY……

Aku nak story kat uolls pengalaman seram sejuk aku beberapa hari lepas kat Bandar kuala Terengganu….ni bukan pengalaman hantu ye

Ko gile tengah-tengah bandar yang terang benderang nampak hantu….kat funfair pulak tu….bodoh tau !!!!!


Cerite nye begini, malam tu, aku saje saje la kan jalan-jalan kat bandar Terengganu,,then aku stop la dekat funfair jalan shah bandar tu…

Meriah gitu tempatnye..permainan bukan yang cikai-cikai ok…..
Semue permainan nye mampu buat aku putus nyawe !!!!!!

Kenapalah permainan kat funfair ni, x boleh ke buat yang selamat-selamat cikit…sikit-sikit nak lambung, sikit-sikit lambung !!!!!!

Klo la aku naik permainan yang boleh terbalikkan badan tu, haruslah ade bende yang jatuh kat bwh…bkn kasut uolls !!!!

Tapi muntah aku..hahaha !!!!!!.aku just sekadar tengok dekat luar ….memerhati gelagat orang tengah menjerit meroyan dalam alat lambung-lambung tu...



Klo funfair macam ni, meroyan aku ari-ari nak pergi


Lepas aku bosan, aku pun menuju la ke Ferrari x berbumbung yang cun-cun aku park luar funfair…wah !!!! Terkejut aku uollsss !!!!

Bile malam baru aku perasan debu kat motor aku setebal foundation muke aku…pemalas punye pempuan !!!!


Aku start je enjin….tibe-tibe………











WOOOOOOOOOOOOOOOOO~~~ WOOOOOOOOOOOOOOO~~~




(MEREMANG UOLLLLLSSS !!!!!!!) terkejut jangan cerite la....kembang-kembang lobang hidung aku ni..

KEMBANG SANGT NI !!!!!! (over tau)


Dalam hati aku, siapalah Pontianak bersuara jantan tengah mengilai ni….tengah-tengah funfair pulak tu !!!! X gile namanya... Terangkat motor aku…….
Nak mengilai pun x tengok port Pontianak sekarag ni….yang paling x tahan suare tu mengalahkn hon lori…selalu kite dengar ala-ala ning baizura kan



klo mengilai suare Ning, i x pengsan


Aku ushar-ushar la sekeliling….pastu aku nampak sekumpulan orang tengah kerumun…gaya macam tengah ade pertunjukan 'SATAY PANAS' !!!!

Ceramah agama pun orang x kerumun seramai tu …memang biadap tau !!!..
Rupe-rupenya diorang tengah pegang seorang lelaki ni keluar dari kerete...aku tengok jantan tu menggelupur semacam aje…sambil mengeluarkan suara kat atas tadi… ala, yag wooooo~ wooooo~ tadi tu..

Dengan muka busybody nye aku pun berhenti la kat situ….x berani la kan aku nak tolong walopun jantan tu kacak,,,sekali die libas,,,,AKU YANG GOL !!!!!...aku tanye la pakcik guard yang jaga kat situ,


KENAPA TU PAKCIK ???????????

Pakcik tu dengan muke hero menjawab,

SAWAN DIK….

Aku ni memang jakun sikit …x pernah tengok orang sawan-sawan ni…pertama kali…
Bile tengok jantan tu menggulupur, meremang bulu-bulu badan aku ni…klo x keluar bunyi tu xpe lagi, ni cube klo laki korang kene sawan tengah-tengah malam..

Tak ke terkencing-kencing korang dibuatnye…CHOI !!!!! Mintak simpang la….aku rase mamat tu kene sawan dalam kerete..nasib x jadi accident…klo x, tengah-tengah sawan tu, inallilah….






1 comments:

Vanilla aiskrim said...

wahahaha..ko x cakap plok ade org sawan mase ko gi fun fair ni..huhuhu....org lelaki sawan..tak pernah aku tgk lg

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review