Saturday, June 5, 2010

Pelamin anganku musnah….

at Saturday, June 05, 2010
Reactions: 
SEDIH UOLLLSSS !!!!!!!!!!!!!!!!!!


Ayaq mata ni jatuh tup tup tup…..Aku dah meroyan uollss sebab jantan tu tak datang…



ARGHHHHHHHHHHHHH !!!!!!!!!!!!!!!!!!



Aku memang geram gile, kalau tak dapat datang cakap la awal-awal kan, so as conclusion, aku jadi patung cendana lagi di teratak usang ku ini sambil menanti putera ku. Hurmmm… tak guna nak marah kan.. Tapi uolls, dalam hati aku ni rase nak je POTONG DIE PUNYE……….DIE PUNYE……..





DIE PUNYE KEPALA !!


Korang pikir aku nak potong ape ha ??? keji tau…harus aku sepak-sepak sape yang pikir bukan-bukan


Lepas aku kerat-kerat kepala die tu, pastu aku bagi kambing aku makan…. GERAM UOLLLLSSS !!!!!!!



Nasib baik aku tak bersiap bagai kerete berhias hari ni..aku dah agak dah mesti tak jadi punye…. MARAH SGT !!!!!!!!



Disebabkan jantan tu terpakse aku cancelkan rancangan nak ke Kuantan ….



Kalau aku dapat jantan tu, harus aku bogelkan die dekat tengah Bandar DUNGUN .. JAGA KO !!!!!!!! Spender die tu aku kibarkan bak bendere kat tengah-tengah bandar... biar 1 Dungun boleh tahu macam mana bau busuk nye insan ber nama S****** A**** !!!!!


Orgnye sebusuk spender nye..AMIK KAU !!!!!




2 comments:

isma said...

uiksss marah bebenor nih!

FaRiHa said...

klo ikutkan hati, nak sembelih wat korban hari raya je..

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review