Tuesday, August 28, 2012

Ambil Mood Dulu...

at Tuesday, August 28, 2012
Reactions: 


Semalam saja-saja jalan di taman... Sambil mengambil aura orang yang jogging di sana...

Fuh, tengok diorang berlari, macam senang je, macam tak pijak tanah, macam terbang.

Nak nak yang jantan, rasa ringan je kan, takdela nak mikir 'beban' yang sedang melambung-lambung bila dok berlari tu. Wakakaka....!

Pempuan, biasalah kan, kalau suruh berlari tu, bukan malas, tapi kalau dah tetek tu memang besar, malu la jugak nak berlari..

Yang dok tepi-tepi tu, mandang orang perempuan tengah berlari, berkolam jugak jalan tu dek air liur menjejes. Dasar tuttttttt...!

Nak nak taman ni memang ramai rempitan melepak.. Duduk tepi longkang sambil menanti rezeki yang lalu lalang..

Kalau muka hensem takpe jugak, dah kalau aku tengok muka budak-budak tu dengan dinding longkang tak berapa beza, adik aku yang berkerak tu pun tak hingin ke deme...

Agak-agak berapa round boleh dapat ni?? Kalau spesel kes macam aku ni, separuh taman dapat lari pun, layak dapat pingat... Hahaha.. 






0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review