Saturday, August 4, 2012

Konon - Konon Nak Buat kejutan...

at Saturday, August 04, 2012
Reactions: 


Lebih kurang pukul 1 tengahari tadi, macam bese En Debab akan menelefon bininya yang dah pukul 1 pun tak bangun lagi... (kih kih kih)

"By nak pergi kat ayang ni.."

Meloncat aku..!

Mana tak meloncat, dia kat Selangor, aku kat Batu Pahat....

"Bila..??"

"Sekarang la..."

Biar betul dia ni... Dia ingat macam pergi rumah jiran sebelah ke dekatnya..??

"Tapi....."

Ah sudah, bila dah "tapi"nya muncul, dah agak dah, mesti kata-kata dia tu hanya hangat-hangat impian Mat Jenin sajok...

"Tapi...... By letih la... nak drive jauh.. tol lagi, minyak lagi.."

Dangggg..!

Rasa nak hantuk kepala je.. Suka memberi harapan pelesu kat mak hincik...

Lepas dah borak sikit-sikit, tarik selimut, tutup pintu ketat-ketat, padam lampu... dan



krohhh krohhhh




0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review