Wednesday, August 15, 2012

Hadiah Untuk Besday Boy Dah Sampai..

at Wednesday, August 15, 2012


Semalam adalah sangat hectic pada aku...

Kisahnya aku nak pos hadiah untuk abg debab korang ni ha..

Konon sebulan sebelum besday dia, nak surprise..nak surprise.

Ahkak ni tak romantic dek non nak surprise bagai..

Eh tahun lepas kasi bunga pun, dia dah orait je. Sebab time tu ahkak sengkek.. Hahaha...

Ahkak yang gojes pergi la pejabat pos laju, sebab nak post surprise tu ke Kangar.

Orangnya 2 3 ketui ja, die punye servis, ya ampunnnnn... Sempat 100 ekor lembu lintas jalan...! Lembab...!!!

Kaunter ada satu ja, sorang customer nak pos 20 barang... Pfttttt...

Aku nak pos satu barang cinonet je..

Pastu dengar-dengar pulak, kalau pos ari tu, xleh sampai esok, sampai lepas raya...

Dah tu, apa kejadahnya bayor mahal kalau sampai lepas raya.

Last last, borang yang ada kat tangan, aku buang. Pergi nationwide.

Surprisingly, takde orang langsung okeh..!! Aku je customer dia...

Perghhh... Nyirap darah ahkak time tu.. Pakkal aku tak tunggu...

Dan hari ni, barang dah sampai Kangar... Yeay...!!

Sayang giler dekat abang kaunter janggut sejemput tu.. Nak nombor boleh....~


0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review