Tuesday, August 28, 2012

Bila Ibu Minta Approve Jadi Kawan di FB

at Tuesday, August 28, 2012
Ok, first of all, bila jadi gini pada aku, dengan cepat aku tekan butang 'Not Now'.. Hahaha...

Yes, aku takkan sesekali tekan butang 'approve'.

Ko gila..??? Segala ayat jiwa aku pada En Babam akan jadi bahan ketawa dia samada di rumah mahu di pejabat..

Di jaja pada adik baradik, sepupu sepapat sepipit, makcik pakcik, dan handai taulan..

Fuhhhh... Tak main der setakat dua tiga bulan di bahan, kang di jaja pulak pada anak cucu aku... Bahayo...

Jangan cari penyakit, kalau takde penyakit..

Jadi mohler kita berdiam diri, buat-buat takde pesbuk, and lagak macam takde boipren...

Oh dan yang pasti, siap-siap privacy kan segala mak nenek gambar dan status...

Kang aku approve, di skodeng segala aktiviti ahkak ni... Iolss dah umur 25, no skodeng-skodeng or spy spy me lagi..

0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review