Thursday, August 30, 2012

Sakit..

at Thursday, August 30, 2012
Reactions: 
Lepas ahkak balun jogging semalam, kaki dompot ahkak ni macam dah tangkap urat je dekat peha ni..

Ko bayangkan, nak amik remote tv pun, merangkak uolls..!

Itupun kalau boleh makan nak kene berhidang depan hidung.. *ingat pwincesss la tuuu..

Sakitnya dah menangkap dekat betis, peha..

Pinggang tak lagi.. tapi dah mula terasa-rasa..

Silap-silap jadi sister ngengsot ahkak ni dek nonnnnn...


Orang lain pergi exercise makin cergas, ko dari jalan  tegak, esoknya jalan ngengsot.. adoiiii..!

Teringat dulu masa zaman aku berjinak-jinak dengan basikal... Konon la nak pergi kelas lagi cepat, basikal, taknak jalan kaki..

Minggu pertama je, dekat "Tut" tu dah nyut nyut rasenya...

Pergh, nak kencing sakit siot..!!!

Aku ingat aku sorang je rasa macam tu.. Bila aku tanya member sorang lagi..

"weh, ko rasa sakit tak kat situ bila naik basikal..??"

Boleh dia jawab, "pantat aku macam berlari-lari minggu ni"

Hahahaha.. Sengal..!



0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review