Sunday, August 5, 2012

Tak Boleh Tahan Dengan Perangai Anak Buah Yang Sorang Ni...

at Sunday, August 05, 2012
Reactions: 
Semalam, kakak dengan abang aku datang buka pose kat rumah..

Masing-masing bawakla anak kecik....

Stress mak hincik... Nak nak ada sorang anak buah ni..

Kalau nak sesuatu tu, kemain meraung-raung..

Tak kire la kalau barang tu kepunyaan orang lain, depan orang tu dia meraung nak kan barang tu..

Contoh macam semalam, dia tengok sepupu dia main tab samsung...

Padahal kat tangan ada dah phone.. Nak jugak yang sepupu dia punya..

Bila dah meraung tu, cepat-cepat la sepupu die bagi tab pada bapaknya balik..

masih tak puas hati sebab tak dapat tab, depan pak sedara dia, meraung nak kan tab tu..

Aku dah la tengah makan, meraung kuat giler depan aku. memang nak kene luku je..!

Kalau takde maknya, memang dah kene budak ni aku jerkah...!

Nasi tu aku main telan-telan je..

Dah habis, cuci tangan, masuk bilik, kunci pintu ketat-ketat..!

Stress dengan budak yang suka meraung-raung nakkan sesuatu..

Nasib baik, si gendut waktu kecik bukan jenis suka nangis... Bukan jenis yang kalau pergi kedai, golek-golek atas lantai nak mainan..

Mungkin sebab dari kecik ibu dah bergarang dengan dia. Kalau nak, dia mintak dengan baik, kalau tak dapat, dia senyap.. Good..!

Budak-budak sekarang terlalu naik lemak, sampai depan strangers pun boleh meraung nakkan mainan..

Harap-harap anak aku bukan macam tu, memang ringan jek la tangan ni..

Ye, aku memang baran sikit kalau dengan budak yang over manja.. Berbanding En Debab yang lebih cool, penyabar, dan melayan jeeee..

Banyak kali dah kena tegur dengan dia... Aku kalau tak dapat marah anaknya, bapaknya jadi mangsa..


:))


Budak tecit yang sorang ni senang jaga sikit...

Kakak dia pun senang jaga...

Yang ni kira sepupu la...

Bila suruh mandi, memanjang jawab "nanak..!"

Sangat kuat makan....

Senang nak umpan suruh dekat dengan kita...

Pegang la makan, macam ikan die datang, terkedik-kedik...

Tapi makan habis ok...!


0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review