Monday, August 6, 2012

Baca Belog Emak-Emak

at Monday, August 06, 2012
Aku tak tahu kenapa, tapi seriously aku suka gila baca blog mak mak...

Berbanding baca blog budak yang baru nak up, atau pun yang syok sendiri cerita pasal diri sendiri (macam aku..kihkihkih), aku akan terdorong untuk follow belog org yang dah beranak pinak..

Seronok sebenarnya baca cerita diorang ni...

Paling best kalau diorang tengah stress dengan laki ke, anak-anak ke.. memang guling-guling la ahkak ketawa..

Paling latest aku baca belog Dr Harlina.. Alah, sape tak kenal die, bini DR SMS... Aku gelak ok, diorang ringkaskan jadi DR SMS... Alah, angkasawan negara tu...

Blog dia fully in english, tapi senang baca, senang faham..

Dia takdelah nak citer hal rumahtangga die secara detail, kang jadi buah mulut orang.. Semua pasal anak dia... Best pulak..

Sapa-sapa yang nak baca, boleh klik sini... Belog Dr Harlina



0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review