Friday, August 31, 2012

Soto Yang Marvelesss...

at Friday, August 31, 2012
Reactions: 


Soto homemade.. No kedai kedai...

Ibu kalau buat soto, boleh bukak gerai.. Mesti laku..

Eh ni bukan kata aku, ni kata orang-orang yang datang beraya..

Pak usu aku pulak kata, kalau jual kat taman dia, cukup tahun boleh bina banglow.. Walawei...

Resepi??? Ahkak tak menuntut lagi..

Maklumlah, celik mata je semua dah siap, ahkak tolong potong-potong jee.. *covermalas*.

Ni kalau masak-masak ni, khas untuk tetamu yang datang..

Disebabkan tahun ni ramai orang beraya, mak aku akan masak.

Dia takkan bagi tetamu datang makan kuih je..

Mesti ada mee ke, laksa ke, soto ke, nasi lemak ke.

Tu yang ahkak makin membulat tu...

Petang nk nak angkat batang raket.. Hiyark..! *mood LeeChongWei


0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review