Friday, August 31, 2012

Kalaula Aku Boleh Terbang..

at Friday, August 31, 2012
Dah lama aku angkat sayap pergi amik beg aku yang tertinggal...!!

Huwaaaaa...

Tertinggal bra takpe (mak aku banyak), tertinggal spender takpe (dah biasa tak pakai), tertinggal duit takpe (boleh paw ibu), tapiiiiiii bila tertinggal charger laptop dan broadband, aku tak boleh terimeeeeeeeeeee....!!!

Nyawa oi nyawa...

Baru perasan tertinggal beg tu bila nak on laptop...

Habis segala isi rumah aku bongkah mencari...

Stress mak hincik.. Bila stress stress gini, mula la terbayang maggi kari tolor bergoyang... Perghhh...!

Disebabkan tak boleh nak online, aku pandang je lappy tu dengan harapan ianya boleh berfungsi secara ajaib..!


1 comments:

raja said...

Haha! Tertingal spender xpe eh sbb biasa xpkai? Stail! Hehe

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review