Friday, August 20, 2010

Kuat Berangan Betul !

at Friday, August 20, 2010


Uolls, sekarang ni kan klo korang perasan dalam facebook tu mcm-mcm application yang ada..

Maksudnye soalan-soalan prediction.

Yang paling budak-budak minat ni bab-bab jodoh la kan..

Kawin umur brape, anak berapa org, suami org mana..

mcm-mcm lagi la..

since aku x dah x berapa nk layan fb ni, semalm aku buke la akaun fb aku

scroll punye scroll, terpandang la 1 application ni

kawan aku dalam tu dah try..

dan hasilnye SANGAT MENAKJUBKAN ok..

walaupun ko mampu berangan je, tap at least mampu buat hati berbunge riang

Soalannya : Jika Suami Anda Artis Malaysia

Dapat FAHRIN AHMAD ok!!!!

Sejujurnye aku mmg gilekan die sampi ade 1 saat aku terasa nk mandrem je mamat tu biar jatuh ke tgan aku.

Nekad ni uolsss..ahaks!!! mau runtuh rumah aku klo dapat Fahrin Ahmad ni sebagai laki

Sape yang x nak kan..dapat yang iras2 pun jadilah..

Disebabkn kawan aku tu dapat FAHRIN AHMAD, jad aku cube la buat dengan harapan menggunung dapt Fahrin Ahmad untuk cubaan kali pertama

Bismillah dulu ni nk allow application tersebut

Sekali bile aku buat, resultnye adalah….



Remy Ishak uollsss..i xnak die..nak fahrin jugak..nti boleh dapat tajaan percutian ke Bali oleh Mr A


Dalam hati memag KEHAMPAAN, KEKECEWAAN, KELUHURAN

Adakah aku terpaksa membiarkan Abg Fahrin ku meninggalkan daku, dan mencari pengganti tempat ku..

Adakah mmg tersurat aku dan dirimu tiada lag ikatan kasih sayang dan tidak akan ke jinjang pelamin..

Walaupun jodohku bersama insan bersongkok, berbaju melayu...hatiku tetap padamu..oh abangku...
Oh tidaaaaakkkk…~

ABG FAHRIN ku…!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tibe-tibe meroyan..boleh??

Sila muntah dengan entry ini ye…



0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review