Wednesday, August 11, 2010

Melantak & Mencekik ala Jin

at Wednesday, August 11, 2010

Macam mana uolss first day puase ?

Lembik x ?

Aku steady beb steady..kental lagi ni sampi ke petang..

Siap boleh buat aktiviti merentas desa lagi..ko mampu ??

Klo yang jantan pun lembik, baik korang jadi pempuan je tau..

Apa menu buke puasa ??

Ni aku nak jeleskan pade sesapa yang x dapat buke puasa dengan family..

Lauk mmg heaven siot !!!

Macam biase, mak bapak aku yang sibuk berperang kat dapur..

Aku ??? Mengangkang tengok Epilog Syurga Cinta..hahahaha

Menu ari ni



*Ikan masak pindang

*Ikan masak kari

*Sotong celup tepung (terbaik !!!!)

*Udang goreng kunyit

*Siput sedut masak lemak cili api (Teringat kat Mr A, feveret dia ni)

*Kebab lembu Mat Salai

*Popia basah

*Air soya

*Susu lembu

Mak ayah makan macam biasa je, anak dara die yang dua ekor ni melantak macam jin

Macam antu raya pun ade sikit-sikit..

Tapi aku cume dapat makan sotong celup tepung dengan popia sikit je

Yang lain tu dah habis dibelasah oleh Jin kecik

Aku disisihkan uolss, kene perhambat duk ruang tamu gara-gara aku sorang yang x puasa

Aku coti noks..

Jadi dapat yang baki-baki je

Jin Kecik tu dah makin boncit aku tengok,

Klo tengok die makan, uolsss pun gerun

Aku rase macam lemak aku die sedut habis-habis

Aku tanya mak aku, "ibu, sotong ade lagi ??"

Selamba mak aku jawab, "adik ko dah makan"

Sentap ok !!!! Aku nak picit je anak jin tu…

Sikit pun x simpan ke aku, merajuk xnak makan..boleh ???



p/s: baru lepas tgok Duyung Aridinata, ternampak cadar katil dalam drama tu sama dengan cadar mira..ada gambar teddy bear bagai, aku ingat lagi cadar tu sebab klo minggu pertama aku datang rumah die, minah tu pakai cadar tu, minggu ketiga aku datang lagi, cadar tu lagi..x bertukar-tukar



0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review