Friday, August 27, 2010

So You Think You Can Dance

at Friday, August 27, 2010


Hai uolsss,,aku menjelma lagi dikala perut masih kekenyangan melantak mcm-mcm makanan tad..
juadah ape yang korang telan tad
klo species mcm uolss-uolss ni, mesti sopan je mkan..
3 biji kurma dengan segelas air masak pn dah cukup kan

tap kalau species ikan buntal mcm aku ni, lain tau..sebelah tangan pgang sudu nasik, sbelah tangan pegang sudu rojak, klo aku ade lag 2 extra tgn, 1 tangan unutk pegang sudu bubur lambuk, satu lagi buat pegang air cendol..huh..mantap!!!




Ari ni tibe-tibe je mood hindustan aku datang, so aku cari la lagu-lagu yang best dan kebabomm dalam you tube..jad aku jumpe la video ni masa aku nk search untuk lagu Dhoom Tana dari filem Om Shanti Om..

so bile korang tgok video ni, ape pendapat korang??
aku rase x syok la uollss, since aku ni peminat tegar cerite-cerite hindustan..
bile aku tgok jer video ni, aku terpikir, ini joget ke, senam aerobik???
Senam aerobik dengn lagu Cik Kiah Lenggang..ha mcm tu la..
Setahu aku la kan, hindi dance ni berkait rapat dengan emotions, feelings dan interaksi cinta antara pasangan..

ni klo setakat bagi kiss sebijik kat pempuan tu, boleh dikatakan sebagai emosi cinta, aku pun boleh bg kiss dekat pakcik tukang kebun tempat aku kerje dulu...
aksi kissing tu je yang boleh dikategorikan sebgai interaksi antara pasangan, selebihnya seperti aksi goyang perut syok sendiri....itu pun kissing agaknye sbb lelaki tu bernafsu tgok pasangan nye pkai baju seksi, bukan kerana feels..

mereka cube jadikan hindi dance ni ikut ala-ala Hollywood dance
so, dah x jad attraction lag la, bollywood dance ni walaupun pergerakan nye cepat, tap masih ade kelembutan, tap yang aku tgok kat video ni, dah mcm bertomoi plak jadnya..
step tarian memang superb la, tap ekpresi muke memang zero..

ceh!! aku sedap-sedap kutuk, klo aku yang joget, entah-entah semue 'bende' akan tertanggal Agaknya..bende apa ye?? he he he.... oppsss..terlebey sudah


Kate & Joshua - diorang ni la yang berdansa dengan lagu Dhoom Tana





0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review