Thursday, September 9, 2010

2 Hari Menjelang Raya..

at Thursday, September 09, 2010

Dengan gigih aku mengecat umah..

Sepatotnye kerje orang jantan kan???

Kerje ni pun aku tibai je..

Dengan baju putih lusuh, seluar longgar, rambut serabai..

Panjat sana, panjat sini…

Terkangkang sana, terkangkang sini

x nampak macm pempuan dah aku ni

Bile mak aku suruh panjat tangga sebb nak cat tempat tinggi, terus aku sound 'Lusa nak raya ni, pegang kuat-kuat'

Tak pasal-pasal kang jatuh tergolek…pap pap pap ketepek!!

Haruslah keadaan aku akan seperti tembikai yang dihempas ke lantai

Cat start pukul 5 petang sampai ke 10.30 mlm..

Tu pun kira x habis lagi tau, tap aku dah meraung sebb pinggang aku macam nak senget..

Tap lepas seharian buat aktiviti cat-mengecat ni, rase kurus la uollss..lengan ni terasa kecik plak..

Hak hak hak..

Hoi cik buyung, jangan verangan ye, baru cat sehari, nak feeling kau dah kurus, padahal tangga yang ko naik tad pun, sampai sekarang melengkung..



budak gemuk yang mengecat setakat dua jamm..lepas tu blah..ceh!!! main tinggal je...tap die ni bagus, klo tgah2 cat, rasa haus ke, die bleh tolong pergi dapur, amik air segelas...selagi boleh buli, ko buli habis-habis...



bukan nak suruh uoolss tgok gaya aku mengecat..tap nak tanya satu bende je.. KURUS X AKU??? ngeh ngeh ngeh..


get ready nak cat..ko tgok warna cat tu..light pink..awal-awal nak beli kaler ribena..pastu lukis-lukis buah anggur berkepala hijau..huhuhu




0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review