Monday, September 13, 2010

23 Tahun

at Monday, September 13, 2010



Wohoooooooo
Pejam celik pejam celik, ari ni aku dah genap 23 tahun...
Tidak aku sangka, ketika berumur tepat 23 tahun, aku tengah meroyan mencari kerja yang gaji nya mampu bulan2 aku nak bayar Caldina...hohoho
Memang betul, aku kuat berangan...
Thanks kepada sesapa yang dah wish pada aku dalam FB..sayang giler la kat korang..kiss sikit..cup cup cup !!
oh ye, besday kali ni agak beze la, sebb klo tahun-tahun lepas, tepat kol 12, ade yang akan kol, siap nyanyi happy beseday lagi
Lantak la kan, suara mcm katak tersepit ke, yang penting ada irama besday tu...

Manala aku boleh jangka kan..

Baby yang dulu seberat 3.5 kilo ni dah boleh mencecah berat _2 kilo sekarang ni.. (angka depan tu kire2 sendiri la ye)...

Tangan yang dulu hanya sebesar syiling 50 sen, dah boleh jad selebar roti canai..

Muke yang ketika baby, sangat la cute, sekarang boleh jadi wanita yang cute tak terkata la jugak..

Bibir yang dulu terukir nipis, sekarang sudah seperti disuntik-suntik collagen...

Hidung yang dulunye amatlah seperti malu-malu nak mancung, sekarang sudah menjadi serombong kapal yang berkembar..

Tapak kaki yang dulunye hanya sepanjang 1 jari kelingking, sekarang boleh menjadi sepanjang tapak rimau..

Peha yang dulunya hanye sebesar genggam manusia, sekarang klo nak dikata sebesar pemeluk balak pun, mustahil cukup..

Ketika dulu keinginan hanyala susu, sekrang klo boleh xnak kalah dengan perempuan lain. Apa ko ade, aku kene ada..

Itulah aku, dah ketika malam menginjak ke angka 12 malam meninggalkan 12 september, aku merasakan yang.....
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
yang....
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Perut aku memulas mintak berak uollsss!!! gile ah penangan soto siang tadi..cirit birit aku..adeh..pedihnya..!!!











0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review