Saturday, September 18, 2010

Nadiah Is My Name

at Saturday, September 18, 2010
Ok entry kali ni aku tujukan khas untuk kak nad..kak nad ni uolls salah sorang blogger jugak, dan aku pernah kerja sama-sama dengn dia dulu dekat SEAFDEC...

Apa kene mengena tajuk aku dengan kak nadiah ni..ok meh aku ceritakan..

cuba korang tengok kat bahagian kanan blog aku, dan korang scroll sampai nampak bahagian 'Blog-Blog Diva'..

Dah nampak?? then korang perhatikan, senarai blog-blog yang ada kat bawah tu dengan tajuk entry aku kali ni, iaitu 'Nadiah Is My Name'

Korang perasan x, nama blog dia sama dengan lirik lagu 'What U Waiting For' yang part 'sexy's my name, yeah, sexy is my name'

Jadi bila ak pikir-pikir, memang kena la uollsss...macam disahut-sahut

'So what's your name, hey baby what's your name, oh yeah'

'Sexy's my name, yeah, nadiah is my name'..


Klo la aku ada idea sebaik kak nad, lama dah aku letak macm tu jugak kan...

'So what's your name, hey baby what's your name, oh yeah'

'Buyung's my name, yeah, buyung is my name'


GILER AH!!!! Memang kelassss kak nad klo dia betul-betul tukar...






0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review