Wednesday, September 8, 2010

I’am not a TEMBIKAI..

at Wednesday, September 08, 2010

Alkisahnya uolls,

Aku YM dengan sorang mek keding ni, dan borak-borak la cerita hal raya kat kampong tahun ni..

Cerita punye cerita, minah ni tibe-tibe bukak hal pasal tudung yang aku baru beli

Kononnye aku ni nak tukar style la kan, boring la pkai tudung bawal tu..

Disebbkan aku feeling-feeling nak gaya 'cikgu siti syuhada' tu, aku beli la tudung Syria sampai 3 helai..

Lepas tu ada ke die bantai bagi komen aku macam tembikai..










klik untuk paparan jelas ye


Tembikai ke, x tembikai ke, yang penting tetap sweet uolsss..hari-hari badan ni naik semut…

Errrr tembikai sangat ke????

Ni baru tembikai, kalau MR A baca ni, mesti die akan tambah, yang muke aku ni macam labu air….

Mau aku mogok x berblog sebulan…

Hoh!!! x bleh jadi ni...x lama lagi muke aku akan seruncing-runcingnye..xkan ade dah pipi yang bolat, dahi yang jenduii, dan hidung yang kemek...



p/s: aku paling x suke orang panggil aku 'mek'..mcm makcik-makcik tau..tap klo orang lain, aku panggil 'mek', mmg habit aku..berapa ramai dah lekat gelaran mek tu kat diorang..ngeh ngeh ngeh..setakat ayat 'oi mek' dan 'bz ke mek' dah biasa dah uollss..kadang-kadang yang jantan pun aku tibai panggil 'mek' jugak…hohohoho..


0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review