Sunday, September 12, 2010

Selamat Hari Raya

at Sunday, September 12, 2010

SELAMAT HARI RAYA UOLLSSS..!!!!
walaupun aku rase dah terlalu lambat untuk wish, tap still masih dalam mood raya kan???
anyway, aku baru je balik dari kampung ni..
ko tau-tau jela kampung kan, mana ade line aku nak internet bagai..
so aku hilang la dari alam maya ni untuk sementara waktu
so bile xde internet, macam orang patah kaki la gayanye..
duduk x senang, diri x senang..
oh ari ni cik buyung dah start beraya ke rumah saudara mara tau..tap ade 1 kejadian yang betul-betul buat x sedap perut...ape yang x sedp perut tu, sok sok aku cerita la ye..
oh ye, ari raya pertama aku pakai baju purple....padahal plan nak pkai baju color lain..
entah nape hati ni bagai nak gila pakai purple...huh, sampai ke tengah malam aku x tanggal baju purple tu...
orang lain dah wangi-wangi pkai bju bersih nak tido, aku sebolehnye nak pkai bju busuk tu..
memang buang tebiat !!!

sememangnya ramai yang puji, 'kakak dah kurus sikit la'..
kembang kecut aku dah ni..ngeh ngeh ngeh..


p/s: mek !!! aku pakai tudung tembikai pagi raya..dan semua gambar aku, macam hampehh..xmo upload sini..malu woooooo..yang atas ni je aku berani letak..sebab badan cantik..hohoho


0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review