Thursday, September 16, 2010

Sambutan Beseday 3 Mek Gendut

at Thursday, September 16, 2010
Hai uolssss. ui rindunya kat blog aku ni ha..lama x hupdate kan...bersawang habis...!!!

Now aku rase mesti ade yang dah slow-slow nak beraya kan....yela, klo beraya banyak-banyak ni, makin banyakla yang korang telan..yang manis-manis belaka..

Oh ye, sepanjang beraya ni, cik buyung punye berat maintain uollsss..x naik tau...tu pun aku macm org gile tahan selera kat rumah orang..biskut raya pun main cuit-cuit je, sebb nak jaga hati tuan rumah..tap klo ade rumah yang hidang nasi minyak, xkn nak mkn sikit-sikit pulak kan...tu namanye tolak tuah...

Aku baru balik beraya kat Kluang, rumah abang aku..so, alang2 dah beraya kan, jad sambut sekali la besday aku dan 2 lag jin kat umah aku ni ha...

Beseday weoll dekat-dekat je..aku 13/9, yang sorang lag, 16/9, dan yang kecik 14/9..sekali arung..senang..klo nak beli kek pun, angkat paling mahal sekali, sure tak banyak bunyi la...

Klo celebrate sorang2, kek mahal 5 hinggit pun, mak aku bising tau...kali ni main tunjuk je...

Amoi !!! kasi angkat ini kek...

Macam biasela kan, bile dah beseday 3 anak dara ni, makan pun kenela besar-besaran..
Malas cakap banyak, layan gambar je la ye...




Air yang aku minum tu, sangat pelik ok..aku memang gile air longan..mule-mule waiter tu hantar air longan, aku tengok ade buih-buih oksigen kuar..dalam hati, 'gile mantap r ade buih keluar, macam air gas tuuuu'...Sekali aku minum, celaka betol, air sprite rupenye...pahtu letak buah longan..


kek 30 hinggit...setotek gitu 30 kan...baik aku angakt secret resepi punye kek...baru perasan,hitamnya tangan aku....hey, hitam bukan sebarang hitam, hitam aku hitam bertuah...


ni pose je lebih..cuba klo kat rumah mintak suap dengan ibu, mesti kene sound 'dah buang tebiat????' Ceh!! politik sungguh...


aku yang sibuk membelek menu mana paling mahal...kata disponsor kan...gelapnya ko fatin !! macam bukan adik aku je ni..hahahahah


ok..aku tau memek muke agak sengal...aku tengok balik, terbarai gelak...spontan tau tu..kire mahal la memek muka tu..


baru aku perasan, klo bergambar x senyum, lag senang pipi napk nipis kan..cube kalo senyum, ya ampun, pipi aku bukan rope belakang sudu, dah gaya belakang kuali dah ni...

banyak gambar dengan yang kek saje,,bile apa yang dipesan sampai, masing-masing melayan perasaan syahdu kerana dari pag menahan lapar..mana tak nye, sarapan roti canai je...mana cukup...


siapa paling meletop???aku kan??? ngeh ngeh ngeh..


baru nak bergerak dari rumah..ni pun aku dah bersiap selambat yang mungkin..aku malassss giler amik gambar...klo ade bayaran, macam-macam pose aku mampu buat tau...


muke x suke, muke malas, muke geram, muke x boleh belah...

Baju biru : aku panggil cidendut..memang gendut pun kan..klo makan kat kedai kan, walaupun makanan die sampai lewat macam mana pun, dia dulu yang habis...klo air tu, sampai ke titisan yang terakhir dia sedut..mana x gendut..!!


motip bile bergambar sembunyi belakang aku??? of course nak nampk kurus..camera trik je tu...


muke yang x sabar-sabar nak blah..rimas !!!!




0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review