Tuesday, October 26, 2010

Apa Pandang-Pandang ???

at Tuesday, October 26, 2010
Reactions: 
Ditujukan khas untuk jiran aku yang suka benor menyibuk dan mulut kepoh macam montot babun !!!!!

Yes uollsss..Jiran -jiran aku suka menjaga tepi kain aku.. Ape bende entah yang nak ditelek nye dalam kain aku ni...KO NAK KIRA BULU AKU KE ????

Aku nak keluar rumah pun, diorang nak pandang-pandang ke??? APA KE HAL ??? Lepas tu sok sek sok sek...Ngumpat aku la tu... Ingat aku tak tahu ??? Lepas tu gelak-gelak macam setan...

ERRGHHH!!! Tension nya aku kalau ada jiran macam ni..Kawasan kejiranan aku ni, kalau uollss nak cari watak kak Jenab ke atau watak kak Senah, depan rumah aku je tu ha dah boleh nampak batang hidung diorang..

Sangat kepochi uollss..dan ada je la modal cuba nak mencari salah anak dara orang lain..dan BAJET ANAK DARA SENDIRI CUKUP BAGUS...!!! Anak dara ko je yang meletop, yang sopan, yang bijak, yang laku..padahal nan adoooooo...

Oh sungguh mencik klo ada orang tua tak sedar diri macam ni wujud...

Tu dok intai-intai aku tu, nak tengok aku pakai macam mana la tu agaknya.. Klo pakai seksi sikit, habis dicanang sekampung...

Dulu pernah sekali aku keluar dengan member lelaki dekat taman..ala kawan-kawan..pastu adelah jiran-jiran nampak kan...Sekali koo beberapa hari lepas tu, aku dengar diorang kutuk-kutuk aku menggatal dengan jantan.. MACAM SHIAL TAK ???? Ini terlebih sial namanya... Aku bukan pegang-pegang pun, lagipun aku cari port ramai orang, bukan dekat temapt sunyi kan..lain la kalau aku berpangku-pangku sakan.. BODOH PUNYA ORANG TUA..!!!!

Sebab tu kan aku malas bercampur dengan diorang-diorang ni..jenis tikam belakang..Depan cakap lain, belakang cakap lain... Mak aku selalu tegur la perangai aku yang tak mesra jiran ni.. Suruh la aku senyum-senyum dengan diorang..tegur sape..jangan buat muka ketat memanjang... Dan korang tau ape aku jawab ?????


KOSSERRRR....SENYUM KAT BABUN LAGI BAGUS...





0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review