Wednesday, October 6, 2010

Ayuh Penganggur Sekalian..

at Wednesday, October 06, 2010


Hai uollss..entry kali ni khas untuk manusia yang dah berbolan-bolan xde kerje..

Alah, sape lagi klo bukan kawan kite tu ha

Yang namanya tettttttt....hahahaha

Ko kan dah nak setahun duduk sesado di rumah..tak ngoti-ngoti ke nak kerja?? Bukan anak dara, anak jantan..Klo ko dapat kerja, aku buat kenduri kesyukuran lagi..

oh, aku pun sedang mengangkang cube suburkan anggur-anggur di ladang..

Ramai yang x tahu kan, celah mana ko nak korek kerja-kerja kosong..

Nak nak yang kerajaan, sebb klo yang swasta, senag yoo

Kat Jobstreet melambak..ko tekan je nak keje ape..

Ko nak cleaner pun, mampu dicari disitu

Ada jugak yang mencari kat page My Adha..Tapi aku bukan ape la, den kurang berkenan sikit sebab die update lambat sangat..

Mana taknya, lagi 3 4 hari nak tarikh tutup, baru nak letak iklan bagai..

Jadi kalau kite yang lembab ni nk photostat sijil, I/C dan semua-semua tu, mana nak mintak autograph ketua kampung sebagai saksi lagi..LECEH..

So, aku dah dapat penyelesaiannya dimana ko boleh tgok kerja kosong dalam kadar yang segera, cepat dan mudah..

Sebenarnye, kalau aku letak link-link kat muka blog aku ni, maksudnye, adalah sangat berguna..

Cume bergantung pada kemalasan dan kerajinan ko je nak menengoknya

Aku kalau nak teropong kerje kosong, aku selalu ke laman web achemm

Kalau ari Isnin, banyak la kerje baru yang akan diiklankan, tu dikira package untuk seminggu

Walau nama nya pelik..Tapi sangat berguna woooo..


Oh ye, aku ada listkan kan page ni kat bahagian link sebelah kanan..

Rajin-rajinlah tengok..

Diva-Diva kebabom kat ofis aku dulu pun, guna yang ini je..yang penting mudah uollsss


JAIS koooooo...BERMINAT???



0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review