Thursday, October 21, 2010

Jalan-Jalan Cari Pasangan

at Thursday, October 21, 2010
Orang takde laki, haruslah jalan berseorangan...

* nangis-nangis sambil mengenang nasib

Ada kekasih pun, macam takleh pakai je..

*meraung dengan lebih kuat..UWAAAAAAAA

Uollss layan gambar je la erk, nanti aku kasi caption..


Sebelum pergi, harus kasi tengok muka ada cukup cun atau idak...
FULAMMMAKKK !!!!
Makcik Bolat sudah bersiap sedia untuk beraksi


Kemana tujuan kita ????
Haruslah ke taman..sebab chance mendapatkan lelaki tegap dan 'aktif' sangat tinggi...
CEWAHHH..hahahaha
Kalau hala tuju kita ke shopping complex, chance mendapat pasangan yang tak berguna adalah 99% jugak ye...
Eh tapi kalau pergi ke taman, chance mendapat pasangan dikalangan suami orang pun 99% jugak..
Adehhh pening-pening...


Kiss untuk uollss sebelum kita chalooo ke taman..Aku rempit aje..
Tau-tau aje la, bandar Batu Pahat ni dah pandai nak jem-jem koooo..
Tak padan dengan kocik..ade hati tu nak jem-jem..

Sudah sampaiiiiii....
Nama tempat ni adalah Tasik Y..
Why namanya Tasik Y ???
Sebab kat sini ada tasik betul-betul huruf 'Y'..
Tasik buatan je...Dah bertahun tempat ni di bina..
Sejak aku kecik lagi..
Dan kecik-kecik dulu, sini la tempat aku cari jodoh..
HAHAHAHAHA


Biasala kalau hari ahad, ramai beno orang..
Nak jogging pun wajib langgar-langgar montot dulu sebelum boleh start berlari..
Budak-budak la yang paling ramai kan..
Bila la aku boleh tengok anak aku lari-lari kat sini.. Asyik tengok anak orang lain je.. *tetibe


Suasana di Tasik Y...
Dekat sini waktu siang memang meriah..
Waktu malam pun 'meriah' jugak tau..hihihi..
Paham-paham je la ye..
Waktu siang, banyak dengar suara budak-budak, waktu malam amik turn dengar suara orang mengerang pulak..
Ah! malas la cerite lelebih kat korang..nanti korang kata aku meroyan nak kawin
Banyak kali kena ambush woo tempat ni


Gambar syok sendiri wajib ado....
Bila aku tersengih-sengih sorang-sorang, ada je yang kata aku giloooo...
WOI !!! AKU TENGAH AMIK GAMBAR LA
Memang nak kena watashi watakungfu ni...
HAYARK !!!!! dush dush...


Jalan sikit, aku dah penat..
Sejak-sejak aku dah berhenti jogging ni, naik melampau pulak kaki ni..
Jalan jauh sikit aje, ngengada nak cari kerusi..
Tapi bila tengok konsert 3 jam nonstop tanpa duduk, larat pulak tu..
Kemain lagi koo ye kaki..


Misi belum tercapai lagi ni...
Tu yang muka ketat semacam..
hihihi
Jom cari sampai muntahhhh..


Eh eh buaian laaaa...
Nak naik, Nak naik, Nak naik....!!!
Kalau takde budak-budak ni, dah lama aku terjah..
Main sampai putus...hahaha.. lepas tu buat muka tak bersalah


Ada dinasour jugak..
Tapi yang ni idok le boleh dibuat main..
Amik gambar gedik-gedik boleh la...
Tu pun badan ko akan nampak kecik giler..
Patung ni tinggi kemain..Tak muat sampai frame camera aku..


Haaaa..yang ini boleh amik gambar dengan muka dinasour..
Sebab dinasour ni kemetot aka bonzai aka serama..

Ni la dia dinasour kemetot tu...
Dinasour yang ada ni memang dah lama dibuat..
Sejak aku kecil lagi..
Yang jenis kemetot ni dulu aku selalu panjat kat atas badan dia..
Dulu tu maksudnya bila berat seperti gula-gula kapas...*ringan dan sedap hihihi
Sekarang ni, xdelah pulak terpikir nak panjat...
Karang retak pulak makhluk ni....


Jalan-jalan seround dua, bila dah bosan, terus balik..


Misi : GAGAL...

Kena cuba lain kali...


0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review