Monday, October 11, 2010

Gedik Bersama Artis

at Monday, October 11, 2010

Hari Sabtu lepas Hot.fm ada buat karnival TM kat dataran Batu Pahat

Aku tau pun sebab makcik Hang Tuah yang sampaikan


'Kau nak pergi tengok Hot Fm dekat dataran tak? Ramai artis datang'

'Nak !!!!'

'Ha, kalau macam tu, bawak si gendut tu sekali pergi tengok..'

'
Bawa si gendut???? apa barang bawak dia, sikit-sikit mintak makan, sikit-sikit mintak makan'

Alasan kan ko ni Cik Buyung, padahal kalau kau bawa si Gendut tu, kau x boleh menggalak sangat kan..tak boleh nak melentik-lentik badan depan jantan kan....


Shhhhhh..jangan kasi pecah lobang oi...


Disebabkan ade si gendut ni, terpaksa la aku behave, die ni kaki report kooo..

Klo aku gesel-gesel sikit, laju la dia update news ke makcik Hang Tuah


Nanti, akaaaak jugak yang kena

Kita layan gambar je la uollss, kang aku pung pang pung pang banyak sangat, bosan pulak korang...




Harus pose dulu di rumah..Makin lama, makin meletop dressing aku..hahahaha..Time ni memang la meletop kan, cuba klo tengok dressing mak buyung ni ke kedai runcit, mesti ko astagfirallah 80 kali


Dah sampai di Dataran..rempit lagi cepat sampai, parking pun x payah susah-susah..bersepah boleh letak motor


Makcik gendut yang muke dah masam bila aku bangun lewat..Takot benau Fafau dia lari


Sampai-sampai je, tengok ada 1 booth ni penuh dengan orang..Aku yang setinggi KLCC ni senang la nak mengintai..FAFAU rupenya..Disebabkan ramai sesangat keliling, chow ke tempat lain dulu..Amboi kak, ramainye peminat koo..


Sampai kat booth 1 lagi, ambik kooo..Alya tu...sebelum orang ramai, aku tarik die cecepat mintak bergambar..Sempat lagi dia sound aku tuh 'Tingginya kau dik...' Nasib baik aku x sentap..klo dia sound 'Besarnye kau dik', dan dan tu jugak aku sound 'xpelah kak, x jadilah amik gambar, amik dengan orang lain la..' Keji gile aku..hehehehe.. Alamak, tali pinggang mak senget la nyah..SPOILLL
HOI..pandang tali pinggang je..jangan pandang bende lain


Harus gedik-gedik dulu sementara tunggu gendut nak tengok game kat booth Alya tu..Aku suruh masuk game music chair, malu-malu..Aku paaangg karang


Sebijik x? X kan...sebab aku lagi lawa..tettttttt


Gaya feveret ni..kasi nampak kurus sikit..nak buat macam mana kan, masing-masing pipi kuih pau..


phewwiiitttttt...anak sapo la ni..ayu melampau..hehehehe


Masa dekat booth ni memang meriah la sebab ade buat macam-macam game..Time ni, yang si perempuan sedang cube untuk menggayakan rambut si lelaki dengan gel..Ko tau, adik baju kuning tu, punye ganas, di tonyoh-tonyoh kepala mamat tu..mamat tu pulak, rela je la..Gaya macam amoi kat saloon rambut yang sedang gigih garu rambut customer..uishh scary, sebab aku dah penah kena


Abang Jinbara yang rockersssss..yeay yeay !!!! Aku nak je tanya 'Bang, apa rahsia rambut mu yang seperti pakai jari pun boleh ??'


Sofaz..Diorang ni kat booth lain pulak..ramai ko nak amik gambar dengan diorang..Ni diorang pandang camera aku pun, sebab aku gigih panggil-panggil..Kasi je senyuman menawan, terus semua pandang ko...Hebat tak aku..ngeh ngeh ngeh..Sila jeles..

Nak tau macam mana aku dapat 'Back Stage Pass'ni?? tak main la pakai cable-cable..usaha sendiri tau..Nak tau apa aku buat ?? Kalau korang tau, matikla aku..gegar beb booth tu dengan adegan tarian kabaret jawa yang aku bawak..hahahaha

Nak cerita, tapi aku malu..ahhh belasah je la..

Macam ni uolls, diorang ni ada sediakan game untuk setiap peringkat umur, jadi lepas game untuk budak kecik, ada la pulak game untuk budak besao..

Hadiahnya ialah boleh bergambar dan jumpa artis di belakang pentas..

Sape yang xnak kan, aku pun apa lagi, bile DJ tu umumkan
' Saya perlukan 6 orang dewasa sekarang untuk permainan ni..Siapa nak, angkat tangan !! '

Zasssssss.....dengan laju tangan aku naik mencucuk langit..


'Ha, dik, mari sini '

Gembira x terkata la sebab time aku nak main game ni, Jinbara ada depan aku..
Aku main angkat je tangan, sebab dari awal aku x tahu bentuk game yang dia akan bagi.. Sekali....

'ok, untuk mendapatkan 'back stage pass' ni, anda perlu MENARI mengikut muzik, dan bila muzik berhenti, anda kene berhenti menari dan membuat gaya seperti patung '


AMBIKKKKK....menari kooo..aku pandang heels aku...
Matikkkklaaaaa....kalau terpeleot ni, sumpah aku tarik semua sekali jatuh dengan aku

Adalah terpeleot sikit-sikit, tapi xdelah sampai terbongkang ke belakang..

Menari punya menari, aku dapat diantara top 2..walaweeeiiiiii...terror tu..


Masa tengah stop jadi patung tu, hui,,memang nak terbarai perot tahan gelak..tapi muke maintain beb..nak hadiah punya pasal, sangguuuppp...




Memenuhi permintaan si gendut untuk buat conteng kat muka, nasib baik free, kalau tidak, malas aku nak membayar nye..pipi dia kan lebor gedebeh, sangat senang untuk conteng


Sedang bosan menunggu si gendut conteng-conteng muka


Wajib ada gaya ini


uishhh..besarnye lobang hidung ko cik buyung


'Abg, nak bergambar boleh ??'
'Boleh boleh'

Zasssssss semua yang ade kat tepi aku, aku tolak keluar padang..sibuk je kan korang..sape cepat, dia dapat la...Haruslah senyum sampai x hengat dunia berdiri sebelah Black...Hahahaha..Sila Jeles ye mek keding



Aku yang mula mahu mengamuk bila disuruh bergambar tengah-tengah panas


Sudah bersiap sedia untuk ke back stage jumpa artis..gigil weyh..excited jangan cerita la..Dahla mak sorang-sorang xde kawan..Pandaila aku mencari..Dan akhirnye, rakan berdansa aku yang sama-sama masuk game menari tu, menegur, jadikla kami kawan sementara...Aku kan mudah mesra uollss..jadi, senangla dapat kawan..*tetibe


Menunggu di tangga..Abg RELA tu kijam tak nak bagi weoll masuk..menci tau..


Budak belakang aku tula yang sukarela nak jadi kawan aku..hehehe..dan weoll decide nak pegang camera masing-masing..Jadi tak la bila jumpe artis nanti, tangkap gambar guna tangan sendiri...Nampak nau syok sensorang..Macama gmbar kat atas ni la


Bosan menunggu...


Bersama Black lagi..Tapppppp kali ni lagi dramatis ok..hohoho..Ala, bukan sengaja pun..belakang aku terkena dada dia..Dan aku macam biasa, buat muka rilek, tap dalam hati, macam kena letrik...Tiada istilah malu, muka merah dan tebal muka bila tergesel tu..Yang ada hanya 'Nak lagi..' hehehehe..Sekali lagi, Sila jeles ye mek keding..


Aku dan AG..kalau korang nak tau, muka dia ni bapak licin..Nak jumpa bonggol jerawat pun xde..Makcik Kagum!! 'Pakai produk apa abg..Kawan-kawan saya ni, ramai yang mengidam nak muke cantik macam abg tau'
Dengn AG aku x berani gesel..laki orang tu..hehehehe


Aku dan FBI..Dia ni pun sempoi je..tengok la gaya tu..penat-penat pun, tatap melayan aku yang gedik..Mak Soka !!


Kalau diikutkan , aku memang tak sempat nak gambar dengan Fafau, tap kau tau-tau je la mak aku tu, di tariknya Fafau nak ajak bergambar..uiii menakutkan...Sempat lagi si Fafau ni kenakan beg tangan mak aku yang ada tulis 'Playboy'..
'Amboi makcik, playboy nampak..'



Ada gaya model tak???? Cover lemak baikkkk punya..


Nabil..Diantara yang membuat persembahan..Aku rasa ramai yang ingat Nabil Raja Lawak yang datang..Sekali..amikkk ko...muke kecewa tahap gaban...Dengn mak-mak aku sekali beriya ingat Nabil Raja Lawak...


Muke pempuan mengah, berdiri 3 jam non-stop tanpa duduk..pecah rekod kooo...Sanggup..Demi menemankan gendut tersayang


Aku sudah crushh sama ini mamalia...Aku x pandang orang lain dah..vokalis tengah meraung mintak simpati pun,,uishh..pedulik ape..tetap ku tenung guitarris nye yang comel melampau ini..


Masa Alya naik ke pentas..uishhhh..memang havoc gila lah..lagi-lagi pakcik-pakcik yang lupa bini tu..Dari yang mula-mula duduk belakang, terus nak pergi ke depan..kalau boleh nak duduk bawah pentas..Ada yang mula-mula mata macam anak ayam, terus jadi besar macam strawberry bile tgok Alya...Gatal nya ko kan pakcik..padahal bini kat sebelah yo


Jinbara kasi main lagu CINTA PANTAI MERDEKA..huiiiii...lu memang cucuk hati gua la brader...TERBAIKKKKKK...

Abg manisku ini siap tanggal-tanggal baju kooo..tinggal singlet je..yang bahagian tshirt tu, kasi lap peluh sikit, pastu di baling kat orang ramai..ade jugak yang menyambutnye tu..Kalau den, koserrrrr


Azlan & the typewriter

Mamat ni pun aku nak crush jugak..Suci gila muka ko..hahahaha..Alah, aku memang senang crush dengan sesapa pun, kadang-kadang dengan Mr A pun aku crush !! Tettttt.. *ok itu tipu


Bunkface tengah buat persembahan..Disebabkan diorang ni first time buat show kat Batu Pahat, harusla diorang bantai sampai 4 lagu..permintaan dari brother rempit..layan jelaaa..Tap memang happening habis..Aku kalau tengok dalam tv, memang x akan pandang langsung, bile secara live tengok si Sam ni (baju hijau), tetibe 'Handsomenya ko nyah !!!' Ha itu la reaksi aku..Orangnye keding je..Tinggi aku lagi rase


Bila Bunkface buat persembahan, x terkawal keadaan uoolss..Baik yang lelaki, atau yang betina nya..sama je..terlonjat-lonjat, macam nak kasi gugur itu kutu di rambut..Yang pakai tudung pun x terkecuali koo..malu uollss i jadi orang Batu Pahat..kakak-kakak, jangan loncat-loncat tauuu..cuba behave macam i ni haaa..tegak je macam tengah nyanyi lagu 'Negaraku'..Ko tengok betapa ramai nye kaum jantan rempit..x suuukkeeee..


Ok itu aje laporan untuk laporan Hot FM Mini Jam...Penatnya tangan mak ni nyah dok menaip...Sampai kering idea...ok la..ngantok suda..chowww...




0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review