Saturday, October 9, 2010

Soalan Si Apek

at Saturday, October 09, 2010


Muke makcik yang tertekan gara-gara viser takde..Moh ler kite ramai-ramai mencarinnya

uiii gumbira x terkata...terus berseri-seri muka


Ari ni aku pergi mencari viser untuk helmet..

X best koo pakai helmet xde viser, serius menyerupai makcik jual tempe

Dalam kepala memang dah plan nak serbu bengkel motor je..Aku memang pemalas pisang nak pergi bengkel sebab pertama, bnyak benau jantan melepak dalam tu. Entah hape yang soke sangat duduk situ..uisshh allergic!

Pada mulanya aku xnakla pasang viser sebab bukit duit aku makin rata, nak nak aku tengok ada 1 helmet yang ade viser..

Jadi aku try try la pkai helmet tu sebab baru aku perasan helmet tu wujud

Bile dah pakai, tengok kat cermin, sekali macam Oltromen daaaa

Uisshh x boleh jadi ni, kena pasang yang baru juga..

Capai kunci, lock rumah, zasss berdesup aku rempit ke kedai motor

Sampai-sampai kat kedai,

'Apek, ada jual viser tak kat sini ?'

'Ada-ada'

Apek ni memang peramah, lagi-lagi kedai dia x ramai jantanzz-jantanzz rempit yang selalu nak lepak-lepak..Jadi, x delah aku merasa di ushar atas bawah

Tengah dia pasang kan viser helmet tu, dia pun macam berbasa-basi la dengan aku

'Lu tinggal mana ?'

'Saya tinggal kat belakang tu aje..'

Dia tanya lagi..

'Lu kerja mana ?'

'Saya belum kerja la apek '

'Apsal talak keleja ? Jaga anak ka ?'

Zassssss....uiiii soklan ko apek, x agak-agak kan..Muke macam ni ko kata jaga anak kat umah..

Dan aku haruslah terkelu x terkata..Statement anak tu..besor sangat ke montuit aku ni sampai dikata aku ada anak..

Memang terguris hati montel ku ini.. *isk isk isk


0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review