Sunday, October 3, 2010

Uishh !! Rajinnya Ko Gendut

at Sunday, October 03, 2010
Reactions: 


Klo rajinnya datang, memang berkilat-kilat la uollss rumah aku digilap..

Jiran yang tengok silau mata dek kilauan rumah aku ni..silap2 bleh buto mata jadinye..

Kelentang kelentung kek dapur tu, membasuh pinggan..

Klo tang perabot pulak, disental kasi *blink blink*

Aku yang nengoknye memang kagum kagum kagum

Gendut ni memang rajin, klo disuruh, berdesup je ikut arahan, cube klo kakaknya, selagi x di cekik anak tekak, selagi tu la tak dibuatnya

Bile tengok rumah berkilat-kilat, mula la makcik Hang Tuah buat ayat sentap

:: Ko tengok tu kak, Atin klo basuh pinggan, bersih ! Cube kau, jangan harap, Berlumut rumah aku ni tinggalkan kat kau ::

Eleh, bukan aku basuh x bersih, cume time aku tengah rajin tu, mak aku xde nak menengoknya

Saje la tu nak kasi hangit hati aku ni..


Kakak tiri gendut yang ber FB 24/7..Gigih ko Cik Buyung


Cuba klo tengah malas??

Nak tercabut anok tekak den ni dok jerit suruh basuh pinggan..

Nama pun kakok tiri, menjeritla klo gendut ni malas basuh pinggan..iye dok??

Nasib kau la x lahir zaman aku, merasa la jugak aku nak ada bibik kan..klo x, balik-balik aku, balik-balik aku..

Kadang-kadang berbunyi jugak makcik ni,

:: Atin ni bukan bibik Kak Ya tau ::

:: Ha! Ha! Menjawab erk, menjawab ::

Klo tengah rasa tekak ni kering ke, nak air sedap ke, order je, ko kelip mata 2 kali je, nah! secawan air untuk ko..

Yang penting sebelum nak suruh2 tu, kene kasi puji dulu..

:: Atin cantik, Atin montel, Atin Tembam, boleh mx tolong x ?? ::

Modal air lior je...tappppp air lior yang tengik x laku ok...

Kadang-kadang datang mood gila gendut ni, sambil wat kerje, sambil perhentak kaki tanda protes

:: Perhentak perhentak !! Aku kerat kaki kau ::



Sebelum


Selepas

Clap Clap Clap !!

Uiii..boleh kawin dah ni gendut, cume calon je xde..mana x nya, sape pun takot nak bela ko...

Banyok beno makannya, tokey sawit pun boleh botak kebunnye bagi ko makan..tau??


0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review