Friday, October 8, 2010

Cik Lipas Oii...

at Friday, October 08, 2010





Aku geram betul dengan cik lipas ni..


Dari tad wu wa wu wa kat kaki aku..


Bila letak je kaki kat lantai..zaaaasssss dia lalu


Bila angkat, pastu letak balik kaki kat lantai, zaaaaassss dia lalu lagi

Hish !! Kacau jiwa betul cik Lipas ni


Dari tadi x habis-habis nak enterfrem muka dia yang bermisai panjang itu..


Aku rasa
deme-deme ni dah buat plan nak beronggeng secara tegar di rumah Cik Buyung tau

Boleh kasi murka lama-lama macam ni
..

Nahas ko..aku kasi potong kau punye misai..

Maka jadilah engkau lipas yang x bermaruah..


Macam buat rumah sendri ye ko, suke suki nak jalan-jalan macam xde traffic light


Nasib aku x berapa allergic dengan lipas..
Boleh lagi nak pandang muke die yang cute-cute color oren..

Aku pernah dengar tau ada sesetengah orang yang bile tahu kat dapur ade lipas,dia tak akan masuk ke dapur.
Sampai la lipas-lipas tu betul-betul pupus, baru la boleh masuk..

Aish pelik benau la..dah tu nak makan apo kalau x ke dapor ???


Nganga mulut pandang kipas angin saje kah ???



0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review