Tuesday, October 19, 2010

Sebelum & Selepas

at Tuesday, October 19, 2010

SEBELUM




SELEPAS !!


PHEEEWIIITTTTTTT...Bini sapa la ni...

Hahahahahaha.....

Bila dah lama tak pegang alat make up, gigil-gigil tangan aku ni..

Bila sekali dah tepek sana, tepek sini..amik kooooo..

Hasilnya mampu menggugat keterunaan uols uols sekalian..aummmmmm..hahahaha


Selalu orang tanya, '
Berapa lama ek, ko amik masa nak make up ni ??'

'Tak lama...setengah jam aje..'

Itu pun diorang kata bapak lama...Ni kira paling cepat tau..dulu mase berjinak-jinak, 45 minit ... Kalau bab dressing, selekeh-selekeh pun aku jalan..

Tapi kalau keluar jalan-jalan dengan muka macam mintak sepak, oh!! tak boleh diterima langsung..

Baju tak cantik takpe, asalkan muka kebabommmm...itu prinsip gue..hehehehe

Setuju tak, setuju tak ???

Nak-nak kalau aku ade date dengan Abg DBB, die tu MEGA CEREWET ooo..tak mahu keluar dengan perempuan selekeh-selekeh..

Nak date, dengan yang cantik-cantik aje.. Dengan yang cekci-cekci aje...

Lagi dedah, lagi dia suka..hahahahah.. *mampus aku

Eh, tapi betul tau... Kalau pakai seksi sikit kan, mula la dia hilang konsentrasi.. Itu tak kena, ini tak kena.. Kejap ke kiri, kejap ke kanan.. Bawak kereta pun laju semacam je... Kih kih kih

Siap Berpeluh-peluh koooo padahal aircond bapak gila kuat.. hahahaha suka aku !!!


Kalau dia ada bawak member yang cantik sikit dari aku pergi keluar...Yang cantik dia siap offer duduk depan sebelah driver, yang tak cun macam aku, dia nyah kan aja suruh duduk belakang..

'Syg, kita kan skandal gelik-gelik..sampai hati syg buat i macam tu..tak baik ohhh..'

Hihihihi

Ada satu hari tu, pergi makan ikan bakar dengan dia, masuk aje kereta, baik punya aku kena sound...

'Apasal selekeh ni ?? Apasal tak make up ?? '

Uishhh ko punya ayat.. tak agak-agak kan ??? Suka hati aku la.. Aku bukan awek ko... ceaaaa


0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review