Saturday, October 23, 2010

Pemurahnya Bapak Aku...

at Saturday, October 23, 2010
Reactions: 
Masa aku nak bersiap balik rumah kat Parit Raja, mak aku takde kat rumah..

Yang ade cuma bapak aku je sebab dia tengah cuti... Masa nak keluar tu kena la cakap dulu kan kat bapak aku..


'Abah..akak balik Parit Raja dulu tau..'

'Ha...Yelah..bawa motor elok-elok..amik ni...'

Bapak aku hulur duit...

Aku pun bila orang dah hulur, amik je la..ye dok?

Sekali tengok duit tu...

WALAWEIIIIIIII......

50 Hinggit koooooo...!!!

Mari loncat-loncat macam kera...


Seeee.... Pemurah kan...MUAHAHAHAHAHA...

Ko ingat senang nak dapat 50 hinggit ni ??

Makcik Hang Tuah pun tak sepemurah ni tau...

Kalau dapat 10 hinggit tu, kena syukur la banyak-banyak...

Kalau kurang duit, pandai-pandai la ko nak hidup kan..

Tetiba wangi pulak duit ni... Hahahaha..

Cuba kalau hulur 10 hinggit, oh sebelah mata pun aku tak pandang...*Ceaaaaa...



Bila dapat 50 hinggit, mula la aku tayang-tayang pada si gendut kan.. Saje nak buat dia jeles..

Dia kan budak gemok kesayangan bapak aku... Aku kasi jeles sikit terus sentap..

Kasi ayat yang menyucuk-cucuk la sikit kan...

Abah tak sayang Atin, Abah tak bagi Atin duit banyak.. Tengok Akak Iya punya duit, abah yang bagi tau..Atin takdeeeeee...

Pastu nak kasi sorok muka sedih, dia reka la ayat nak cover muka nangis dia tu..pastu buat ayat nak bagi aku jeles balik..padahal dalam hati makan dalam woooooo

Hahahahaha..... Ye, aku berhasil menjadi kakak tiri yang jahat.. YES!!!

Dan si gendut pun cuba untuk menjadi adik tiri yang kejam... Cuba menjeleskan aku dengan makanan yang sodap-sodap.. Dia sudah pandai melaser ok..

'Sape suruh kak Iya bangun lambat..Sarapan Atin dah habiskan semua..UWEKKKK !!!! '

Cis !! itulah modal dia tiap pagi bila aku bangun tidor..

Bapak aku memang pemurah tau..lagi-lagi bab makanan.. Jadi uollss boleh pikir kan sebab musabab aku dan si gendut tu MEMBESAR BAGAI JOHAN ?????

Nak buat macam mana uolss.. Bapak aku kalau bawak balik makanan, mesti yang sodap-sodap...



Eh Cik Buyung !!! Kalau tak sodap pun, memang kau sebat sampai licin macam takde makhluk mamalia lain yang hidup dalam rumah koo kan ???


Alamak...Pecah lobang..


0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review