Sunday, October 24, 2010

Surat Cinta Buat Bekas Kekasihku Yang...

at Sunday, October 24, 2010
Reactions: 
Yang macam Tutttttttt....!!!!

Serius.. Ko memang macam tuttttt pun. Iye..nota ini khas untuk bekas kekasih aku yang bernama errrrr...

Apa ek nama ko ????? Lupa sudah...

Assalamualaikum...


Maaf jika kedatangan surat dari bekas kekasih ko yang cun melampau ini secara mengejut.. Aku bukanla rindu kat kau mahupun nak merayu-rayu macam peminta sedekah nak kita bersama semula.. Jauh sekali nak mintak ko masuk minang aku walaupun aku sedang desperate nak berlaki..tidak sama sekali...


Aku tahu, selepas 3 minggu kau dan aku bercerai badan, ko dah mula mencari badan yang lain.. Dan ko sangatla beruntung kerana tetiba perempuan tu boleh terima ko, kenapa ek dia boleh pilih ko, yela macam jantan lain dah terkubur gamaknya... Walaupun aku masih solo, single and available, aku tak mampu lagi nak cari pengganti... Serius ko ingat senang ke ??? Senang macam pilih baju dekat bundle ke ??? Walaupun kita dah tak ada ape-ape lagi dengan ko, jangan ingat aku tak pernah amik tahu pasal ko..Jangan ingat aku tak pernah bukak akaun Fb ko secara senyap-senyap..


Ye !! Aku ceroboh akaun ko..Boleh kata tiap hari la aku tengok.. Aku bukan gila kan ko ke, atau officially nak jadi stalker ko..Tidak sama sekali... Aku cuma nak tengok permainan ko aje.. Sebab masa ko dengan aku dulu, aku tak boleh nak agak corak permainan ko ni macam mana... Ko tengah merendek dengan betina mana pun aku tak tau kan... Ko sms ber syg syg pun aku tak tahu..Itupun aku tahu bila aku jumpa msg ko untuk betina mana entah..Jadi memang kantoi la kan...Rupanya perangai ko tetap tak berubah kan..


Dengan awek ko yang sekrg pun ko buat main..Segalanya aku dah baca.. Mungkin niat ko tu hanya nak berkenalan..Tapi, cara ko tu memang macam taik !!..Boleh ?? Gaya ko nak kenal tu ala-ala mat rempit desperate tau tak ?? Macam mana la ek aku leh sayang ko dulu..Sangat la bodoh aku rasa ko ni.. Aku tau dari dulu ko memang bengap..tap tak sangka pulak kan lepas putus dengan aku, ko berganda-ganda bengap..


Aku kesian la kat awek ko tu, kene permain kan dengan jantan macm ko.. Aku pun tak tahu mana lebihnya ko ni..dari dulu kemetot je aku tengok..Tak tinggi-tinggi pun.. Kalau aku ni jahat kan, dah lama dah aku rosakkan hubungan ko dengan awek ko..nak je aku bagitahu ko ni macam mana orangnya.. Skandal bersepah-sepah..pastu pilih pempuan yang entah apa-apa.. Aku tengok awek ko memang kategori baik la, bukan jenis yang bohsia-bohsia ke ape..Tapi apa ke malang nasib dia dapat kenal dengan ko...?? Aku tahu ko memang terror bab melayan perempuan..er maksud aku menjaga hati Gf ko, tapi dalam masa yang sama, kat belakang ko buat taik...!!!! Mesti awek ko takde akaun FB ko, jadi dia pun bodoh, tak tahu ape yang ko dah buat kat dia..situasi dia sama macam aku dulu la..DIPERBODOHKAN..macam lembu..SHITTTT!!!






Makian ikhlas dari,
Bekas kekasihmu


0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review