Tuesday, April 5, 2011

Pagi Yang Cun

at Tuesday, April 05, 2011
Reactions: 
050420111058.jpg by fariha13

Anak sape la yang cun melecun kalah erra pajira ni... Sopan gitu kan... Ni kat tempat kerja, kalau kat rumah, pecah segala rahsia. Hahaha... Aku kat opis kan macam hipokrit sikit, bajet seorang yang berwibawa, kalau kat rumah, kaulah penjenayah paling dikehendaki.. Hahaha...gurau je uollss... Mahu sajikan halwa mata korang dengan pandangan yang indah di waktu pagi je.. Motipppp????? Ada yang komen, aku makin bergaya sejak duduk kl.. Eeee korang ni, buat ahkak nerbessss tau, terus nak tengok cermin.. Mencikkkk...!



0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review