Thursday, April 28, 2011

Sedap Jugak Kalau Termasuk Mulut

at Thursday, April 28, 2011
Start dari semalam, aku dah merasakan simptom-simptom nak selsema. Contohnye, muka sudah menjadi sedikit gojes... Wakakaka... Yezza... Sampai aku pergi opis member aku pun, opismate dia kata aku cun setanding era pajira.

Dalam hati aku...


APA KAU BUTA..??????


Aku yang macam miss world ni, bagi aku pangkat saing-saing era pajira aje.. Ok itu sangat tipu..

Aku tak cerita lagi dekat abng peah, budak tu mintak no telefon.. Aku tak berani dowhhh.. Kang die buat wasiat, "Budak tembam itu menjadi penyebab kematianku"..

Dia bukan boleh kalau ade orang pandang aku, dan dan pergi cari tali..

Masa dalam waktu kerja lagi dah terasa mengalir je.. Akibat dah terlalu penat nak mengelap, aku biarkan aje.. Nak keluar sangat, keluarla.. Koser aku nak lap..

Yang lalu kat tepi mulut tu, memang halal je aku jilat, sedap pulak. Eh. huhuhu

Bila tanda-tanda demam sudah mula keluar, terus capai panadol, kasi telan sungguh-sungguh sebab nak balik kampung oiii..

Aku bajet ni mesti demam takde duit ni. Kalau hujung-hujung bulan gini, memang nak buat aksi simpati demam-demam kasi bos lembut hati dengan kesakitan gatal tangan nak shopping..

Mamalm ni bebudak tu nak makan pizza, aku gigit meja jela dekat rumah.. HUWAAAAA...


BABY, DIMANAKAH TANGGUNGJAWAB ANDA KETIKA INI...???


Saya tak mahu tanggungjawab batin, selalu dah dapat, eh.



0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review