Tuesday, April 5, 2011

Pagi-Pagi Dah Mengadu

at Tuesday, April 05, 2011
Reactions: 

Apa yang nak diadukan..?? Ini diaaaaaa... Kepada yang berkenaan, sila ambil tempat untuk belikan yang baru ye.. Huhuhu... Malam tadi sudah cukup kasih sayang kan, ala, tak mahal pun kalau nak belikan, kat butik JIMMY CHOO bersepah... hahaha.. Minggu ni ayg balik, jangan buat-buat pitam bila lalu depan kasut.. Kalau tak, awas...! Ayg kerat nadi ayg, bunuh diri di situ... Nak kasut nak kasut nak kasutt...! (Gedik.. Dush.!!). Ini namanya hasil kegigihan pergi kerja, menapak langkah gajah semata-mata nak sempat makan di gerai mamak kegemaran... Hahaha.. Segala batu ku langgar, asalkan boleh sampai on time... Semalam baru perasan okeh, kasut dah jadi gini, lepas tu tetibe teringat pulak muka gendut aku yang kalau mintak kondo atas langit pun, die boleh belikan. Asalkan, kene cukup kasih sayang... Hahahaha.. Syarat kecik je tuh.. Aku dah pro bab love love ni keluar dari perut lagi..


0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review