Sunday, April 24, 2011

Perubahan Ketara

at Sunday, April 24, 2011
Reactions: 


Aku kan sekarang berada di rumah orang ado-ado, walopun jam nak ke pukul 2 pagi... Anak dara kalau keluar masuk rumah orang kaya ni, mesti nak dikata i perempuan simpanan la tu.. Hello, i terlalu hot untuk itu semua. Yang p**i murah je setaraf dengan semua ni... Ate, nak cengite lain benornye, melalut sudah...


Kemain bandar lagi aku duduk bergaya. Ini adalah ketika lima minit sampai.. Masuk yang ke setengah jam seterusnya, duduk dah tak tentu arah. Mula nak buat perangai tak semenggah macam dekat rumah sewa. Wajib ikut cara macam itu adalah rumah kau. Terkangkang baik punya. Kesimpulannya aku memang tak ditakdirkan kawen dengan orang kaya... Tetiba. MOTIP..???




0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review