Thursday, April 14, 2011

Macam Tau-Tau Aje

at Thursday, April 14, 2011
Reactions: 

Morning uolllssss... Seperti biasa kak peah bersiaran dari kedai mamak feberet sepanjang abad.. Hari ni, belum sempat aku cecah montot, ade satu maplei tegur aku 'teo suam 1...???'. Perghhh macam ko tau je ek apa dalam pikiran aku ni.. Sayang mu lebih la mamak. Abang gendut aku pun tak seterer kau tahu.. Kalau ko cerah sikit, sure aku kawen dengan ko, nasib baik golap, saing-saing pakwe aku je kan. Terus konfius nak pilih mana satu... Wakakaka.. Dibaca entry ni dek abah ko tu, mau dilibas aku pakai parang...


0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review