Thursday, April 14, 2011

Terkejut

at Thursday, April 14, 2011
Reactions: 


Hoh!!! Abg hensem itu sudah maliiiiii... Ya Allah... Terketar-ketar cik peah nak makan.. Makan pun main telan telan... Acik maluuuuuu... Time terserempak ni, boleh pulak aku pakai selipar jamban.. ADoiiiii...!!! Hilang koprat aku. Baju cungilermeletop, sekali tengok selipar, kantoiiii... Bongok punya kak peah. Kenapa ko tak simpan stilleto spair dalam beg, kalau dia datang, zass zass ko tukar, tetiba bontot ko jadi tonggek kan.. Eeeee mencik..! Padahal dah 2 minggu tak bertentang mata. Duduk betul-betul depan aku ok. Jadi gelabah sekejap. Kunyah roti canai pun main ngap ngap je.. Aku ushar baik punyaaa.. hahahaha. Tapi sebelum usha, tengok jari dulu. Hoh..!!! Bukan laki orang.. Selamat daku.. Ada can ni, ada can.. Kepada yang di sana tu, kalau awak buat perangai, saya tak teragak-agak tau. Tak kan agak-agak. Sila lihat bakal madu mu ini.. Gilerhensemmengancam..!! Kalau macam ni, tak keluar bilik setahun pun acik sanggup... Hari ini, akan bekerja dengan semangat gajah..! Yippiiiiiiii...



0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review