Tuesday, April 19, 2011

Huwarggghhh....!!!

at Tuesday, April 19, 2011
Reactions: 
Acik Peah mahu update uollss. Tapi mata ni macam dihinjak-hinjak sama itu gergasi Gunung Eberest..

Tengok post orang dekat pesbuk pun, berdouble-double pemandangan mata ni

Mata ni pun dah hujung-hujung, dah sipi-sipi je tau..

Janganla nak menyapa aku waktu aku tengah ninonino ni, memang aku sebatkan aje...

Sekarang ni, pukul sepuluh pun dah ngantuk okeh, susahla macam ni kalau dah kawen nanti. Ahaks..!

Mata dah nampak putih je pun, sempat lagi ko kan...

Oklah, tak mampu sudah, karang ada yang tersembam ke belakang.

Gedegang...!!! Bunyi mak badak terbabas lari langgar tembok.. Hiks... Bye uolsss...


p/s: Hurm, nak mimpi Fahrin Ahmad la. Dah bosan hari-hari mimpi pakwe.. Tukar selera satu malam sekejap... Kih kih kih

0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review