Monday, April 4, 2011

Nyaris Terbeli Encik Kondom

at Monday, April 04, 2011
Reactions: 
Semalam adalah hari comolot bersama gendut ku tersayang.. hahaha.. (mesti dia tengah ketap bibir kegeraman dengan panggilan baru ni)

Kalau tak, pada asalnya, memang tak jumpa la minggu ni, sekali entah macam mana, last minit punya perancangan, dia nak datang K. Aku pun apa lagi, melompat macam tona cinggey la kan.. Boiprenn nak datang, boleh aku kikis kepala dia.. hahaha..

Nasib baik masa dia ngorat aku dulu, takde tulis kat dahi 'Ini pelempuan suke kikis duit lu'.. hahaha.. Kalau tak, confirm, kat dahi boipren aku tulis, 'Ayoo, ini pelempuan boleh kasi gua miskin'

Macam biasalah adat orang berdating, mesti makan-makan kan, dan adat juga, bila ayat awek macam ni 'Takpelah, kita kongsi, ayang diet...'.. Sangat adat kan, budget nak jaga badan depan boipren, padahal bila tengok dia makan, telan-telan air liur.. Dalam hati dah mikir, ko naik bas je, aku bedal 2 pinggan.. hahahaha

Eh aku tak tau.. Kan by kan...??? Ayang tak cakap ayang diet kan..?? Ayang cume cakap, ayang tak selera sebab terlalu rindu by je.. Hahahaha.. Bajeeettt..

Dah lepas mamam-mamam, babam-babam semua, jalan-jalan, tetiba nampak farmasi.. Singah le sekejap sebab dia nak beli ubat gigi, berus gigi.. Aku pulak, tak tahan nak pi pi...

By, ayang nak encing jap ek, tunggu sini tau...

Yela...

Lepas je habis 'misi wajib tuan badan', terus pergi kat dia.. Pusing-pusing sekitar tu, mana tau ada barang yang nak dibelikan..

Jalan punya jalan, gendutku ni berhenti kat satu bahagian.. Bahagian ni, penuh dengan kotak-kotak kecik, macam kotak rokok.. Aku pulak kat belakang dia, sibuk perhati keliling.. Pastu tengok muka dia, khusyuk benar perhati dekat bahagian kotak-kotak tu...

Tengok apa by..???

Ni ha... Bende alah ni..

Aku pun tengok la, ape bendenye kan...

Bila aku tengok je, bolat bijik mata kak peah ko ni.. Ade kotak warna pink, biru, ada gambar lelaki perempuan kissing, dan ade tulis, 'FOR SMOOTH SENSATIONAL'



Apekah..???

Kenapa berhenti kat sini, jalan depan sana la..Depan sana lagi best... Jom Jom...!

Habis ku tolak gendut ku itu sampai terlanggar kerusi.. Malu punya pasal.. Dahla depan kotak tu, ada sorang perempuan tengah jaga tau...

Bila dah bayar semua, terus cepat-cepat tarik keluar dari farmasi tu... Setapak je keluar, terus mulut aku pom pom pom pom pammm..!!!

Kenapa by tengok kat situ tadi...??

La... Kenapa..?? Tak boleh ke..?? Salah ke By nak tengok...???

Salah la... By tau tak tu bende apa..??

Chuwinggam la..

Eeeeee,,, Ada ke chuwinggam, tu kondom tau tak...?? Yang dok pi tenung bende alah tu buat ape, nak guna lambat lagi... (ceaaa... hahahaha)

La, kondom ke..?? Mana by tau, ingat kan chuwinggam tadi. Baru nak beli..

Apa la by ni, mesti kakak tu ingat malam ni kita nak projek tau... Malu je..


Nasib baik dia datang dengan aku, kalau datang dengan jantan beli bende alah tu, pengsan-pengsan kakak tu.. hahaha

Masa tu sudah ku ajar macam mana nak kenal pad, takkan nak kenal kotak kondom pun perlu ku ajar.. Oh, tersangat malu... Barang dia kot... Hahahaha...

Sengal punye kak Peah, mesti tak sabar untuk tugasan wajib malam jumaat ni... Eh, pada aku, setiap malam ialah malam jumaat.. Hahahaha

(Kan by kan..??)

0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review