Wednesday, April 20, 2011

Soalan Maut

at Wednesday, April 20, 2011
Reactions: 
Tadi sedang-sedang main merajuk merajuk dengan kekasih tercinta, tetiba dia kasi soklan maut kat aku.. Dan telah tersalah jawab. Kemain sentap lagi dia. Fadan muka ku..

Kisahnya...

Mr Muscle (hiks..!): Ayang sihat tak hari ini..?

Aku: Sihat sayang. Makin sihat lepas makan Char Kuew Teow tau.

Mr Muscle: Amboi, nakal ek ayang. Mesti pergi tengok muka abang tu lagi kan.. Jealous by tau

(Adekan yang aku cerita aku usha abang masak mee sizzling tu..?? kemain jeles lagi dia. Mencik)

Pastu kasi la dia kembang sikit..

Aku: Hari ni jeling-jeling je la yang. By lagi comel tau. Kalau letak by kat kedai tu, bukan ayang jeling je tau, terus terkam..! Hihihi

Mr Muscle: Amboi, nakalnya sayang by ni. Nak ambik hati by la tu.

Aku: By tetap yang paling comel di hati ayang. Kalau disuruh pilih antara Fahrin Ahmad, ataupun Mohd Razwan, ayg pilih Mohd Razwan tau. Tengok betapa besarnya pengorbanan ayang..

(masa ni gegel-gegel nak buat pilihan.. Hahahaha. Tangan sudah parkinson nak tulis Fahrin Ahmad...)

Mr Muscle: Thanks ayang... AYANG, APA NAMA PENUH BY..??



GULLLPPP....!

Bukan aku tak tahu ok, BUKAN TAK TAHU. Cuma keterlupaan. Masa dia cakap nama penuh dia dulu, aku mana ada feel sangat dengan dia sebab aku kan ade pakwe lain.. Hihihi.. Agak najis perangai aku dulu... Sekarang baru menyesal.. Apasal aku terasa nama dia Razwan bin Isa ek..??

Karang aku main sebat je nama bapak sesapa, lagi la sentap baik aku kasi jawapan gini..

Aku: Errrr.. Razwan bin errrrrr...

Berpoloh-poloh aku imbas kembali zaman dia ngurat aku dulu...

Mr Muscle: Ha.... Kan dah tak tahu. Berapa lama kita couple ni, sampai nama by pun ayang tak tahu..

Aku: 2 bulan???

Hahahaha.. Najis gila perangai aku..

0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review